علت واریز نشدن مستمری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ چیست؟

کد خبر : ۳۲۴۵۱۸

در این گزارش بخوانید: علت واریز نشدن مستمری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ چیست؟

به گزارش اینتیتر، در حالی که یک روز از زمان واریزی مستمری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ گذشته است، هنوز خبری از واریزی نیست.

این اتفاق در حالی افتاده که براساس جدول زمان بندی پرداخت مستمری ها روز گذشته مددجویان باید مستمری را دریافت می کردند.

امروز نیز سعید زارع زاده ، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، درگفتگویی با ایسنا اظهار کرد: براین اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته نیز تقدم کمک به محرومان است که مستمری‌ها از اسفندماه، بیستم هرماه به حساب مددجویان واریز می‌شود. شب گذشته با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مستمری‌ها به حساب جامعه هدف واریز شد.

هنوز علت واریز نشدن مستمری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ مشخص نیستند. برخی گمانه زنی کرده اند که امروز مستمری ها در حساب مددجویان قرار می گیرد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد