رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت خودرو امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ چند؟ + جدول

رشد قیمت خودرو دوباره آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، در شرایط ثبات نرخ دلار نیز، نوسان قیمتی در بازار خودرو ادامه داشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تجارت نیوز،‌ قیمت خودرو صفر داخلی در روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت خودرو صفر داخلی امروز پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۹ میلیون تومان در بازار کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۴ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور با دو ملیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، از سقف ۳۵۵ میلیون تومان عبور کرد.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۴ میلیون تومان ایستاد.

تارا اتوماتیک امروز در بازار با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با طرح جدید وزارت صمت برای حذف قرعه‌کشی و احتمال حذف ۵۰ طرح فروش و مدل خودرو از فرایند قرعه‌کشی گفت: خودروهایی که از قرعه‌کشی حذف می‌شوند، بستگی به شرکت‌ تولیدکننده و میزان تقاضا برای آنها، شرایط متفاوتی را در بحث قیمت‌ها خواهند داشت.

این کارشناس خودرو توضیح داد: اما اگر میزان عرضه به بازار مناسب باشد، ثبات قیمتی در بازار ایجاد می‌شود. البته با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، در شرایط ثبات نرخ دلار نیز، نوسان قیمتی در بازار خودرو در حال افزایش است.

پس از پایان زمان ثبت‌نام اولین دوره فروش یکپارچه خودرو توسط سامانه جامع ملی که زیر نظر وزارت صمت طراحی و اجرا گردید حدود ۴ میلیون نفر متقاضی دریافت خودرو ثبت‌نام نهایی کرده که در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و اعلام ظرفیت های مختلف، در نهایت اعلام شد که به حدود ۱۹۱ هزار نفر خودرو توسط خودروسازان تخصیص خواهد یافت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.