رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماجرای فوت نسرین قادری چه بود؟ + جزییات

چند روزی است که خبر فوت دختری به نام نسرین قادری در قضای مجازی منتشر شده و قوت او به اغتشاشات اخیر ربط داده شده است. اما واقعیت ماجرا چیست؟

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ اخیرا نام یک دختر مریوانی در لیست کشته شدگان اعتشاشات اخیر توسط رسانه های معاند مطرح شده است. نسرین قادری نام این دختر مریوانی است. اما واقعیت ماجرای فوت نسرین قادری چیست؟

احمد قادری، پدر نسرین تمامی ادعاهای مبنی بر حضور و کشته شدن دخترش در اغتشاشات اخیر را رده کرده و در گفتگویی با تسنیم در خصوص علت فوت دخترش گفته است: دخترم تشنج داشت و به آنفلوآنزا هم مبتلا شده بود و شب همان روزی که فوت کرد، برادرش تا ۱۲ شب پیش او بود و ما هم با او تماس تلفنی داشتیم و جویای حالش بودیم.

وی در ادامه گفت: فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او دریافت نشد. از دختر دیگرم به همراه همسرش خواستیم به منزل نسرین بروند و ما را از وضعیت او باخبر کنند.

پدر این مرحومه گفت: با مراجعه دختر و دامادم به درب منزل نسرین و کلی زنگ و در زدن، باز هم هیچ خبری از او نمی‌شود و با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را می‌شکنند که با پیکر بی‌جان او مواجه می‌ شوند.

وی اضافه کرد: دختر و دامادم پس از دیدن این صحنه بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس گرفتند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل شد.

قوه قضاییه نیز در گزارشی به نقل از حمید عسگری پور دادستان شهریار درباره علت قوت نسرین قادری آورده است: ساعت ۱۴ روز جمعه مورخه ۱۳ آبان ماه سال جاری یکی از بستگان متوفیه با مراجعه به کلانتری محل اعلام می‌کند که به درب واحد مسکونی مرحومه قادری مراجعه کرده و وی درب را باز نکرده است. پس از دستور قضایی و باز کردن درب آپارتمان، ماموران انتظامی با حضور اقوام متوفیه وارد منزل شده و مشاهده می‌ کنند که جسد خانم نسرین قادری در پذیرایی بر زمین افتاده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی گفته است: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است. تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.