معرفی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت

کد خبر : ۳۰۰۵۷۹
معرفی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت

اغلب وبسایت های حرفه ای و جذاب به قابلیت رزرو وقت آنلاین نیاز خواهند داشت. خوشبختانه امروزه با وجود تعداد زیادی از افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت های وردپرسی به راحتی می توان این قابلیت را به سایت خود اضافه کرد.

در واقع امروزه، این افزونه ها یکی از ابزارهای اصلی برای ارتقای تجربه کاربری و افزایش فروش در وبسایت ها محسوب می شوند. اما با تنوع بسیار زیاد افزونه های رزرو وقت آنلاین، انتخاب بهترین و مناسب ترین افزونه برای وبسایت خود می تواند چالش بزرگی باشد.

اگر زمان کافی برای مقابله با چالش های طراحی سایت را ندارید و اما قصد توسعه کسب و کار خود را دارید، می توانید از خدمات پارس وب که شامل طراحی سایت در مشهد می باشد، بهره مند شده و یک سایت کاملا حرفه ای و مطابق با نیازها و سلیقه خود تحویل بگیرید. شک نکنید که با داشتن یک سایت کاملا حرفه ای و تخصصی، سرعت رشد و توسعه کسب و کارتان دوچندان خواهد شد.

معرفی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین برای طراحی سایت می پردازیم. از افزونه هایی که امکان رزرو وقت آنلاین برای خدمات مختلف از جمله رستوران ها، آرایشگاه ها، مطب های پزشکی و … را فراهم می کنند. همچنین، به بررسی ویژگی ها، قابلیت ها و نکات مهم در انتخاب افزونه های رزرو وقت آنلاین می پردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری برای وبسایت خود داشته باشید. تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین

لیست بهترین افزونه هایی که برای رزرو و نوبت دهی آنلاین در سایت خود می توانید استفاده کنید عبارتند از:

Bookly از بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت

معرفی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت

افزونه Bookly یکی از بهترین افزونه های رایگان است که با استفاده از آن می توانید سیستم رزرو نوبت آنلاین در سایت خود استفاده کنید. از این افزونه، ۲ نسخه وجود دارد که یکی از آن ها رایگان با قابلیت های کمتر و دیگری پریمیوم با قابلیت های کاربردی بیشتر می باشد. شما می توانید از این پلاگین به همراه افزونه های امنیتی وردپرس استفاده کنید تا کاربران با خیالی آسوده از ایمنی سایت شما بتوانند اطلاعات خود را برای رزرو وقت آنلاین، وارد سایت شما کنند.

طراحی افزونه Bookly بسیار شیک و زیباست و با استفاده از آن به راحتی می توانید فرم رزرو را مطابق میل و سلیقه خود، سفارشی سازی کنید.

امروزه ریسپانسیو بودن سایت، اهمیت بسیار زیادی برای موتور جستجوگر گوگل دارد. با استفاده از افزونه رزرو وقت آنلاین Bookly می توانید یک فرم ریسپانسیو (Responsive) طراحی کنید که در نتیجه در تمامی دستگاه ها از موبایل گرفته تا تبلت و کامپیوتر به درستی نمایش داده شود.

افزونه نوبت دهی آنلاین LatePoint در طراحی سایت وردپرسی

یکی دیگر از بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت، LatePoint نام دارد. از افزونه LatePoint نیز ۲ نسخه رایگان و پریمیوم وجود دارد که برای دسترسی به قابلیت های بیشتر و متنوع تر پیشنهاد می کنیم نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید. البته این بدان معنا نیست که نسخه رایگان آن از قابلیت های کاربردی برخوردار نیست، بلکه با استفاده از آن هم به راحتی می توان بهترین فرم های رزرو آنلاین را به سایت خود اضافه کرد.

لازم به ذکر است که تمامی فرم های طراحی شده با استفاده از این افزونه با دستگاه های مختلف یعنی کامپیوتر، تبلت و گوشی تلفن همراه، سازگاری داشته و در نتیجه در تمامی این دستگاه ها به درستی نمایش داده می شوند.

از جمله قابلیت های افزونه رزرو وقت آنلاین LatePoint می توان به قابلیت گزارش جامع و قدرتمند آن و همچنین قابلیت مدیریت پشتیبانی خدمات و مشتریان اشاره کرد.

Amelia از افزونه های کاربردی رزرو وقت اینترنتی

اگر به دنبال یک افزونه کاربردی و در عین حال ساده برای افزودن قابلیت رزرو نوبت آنلاین به وبسایت خود هستید، گزینه پیشنهادی ما به شما افزونه Amelia می باشد.

افزونه آملیا دارای ۲ نسخه رایگان و پولی است که با توجه به نیازهای خود می توانید از هر یک از آن ها استفاده کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که نسخه پریمیوم این پلاگین، به صورت راست چین ارائه نشده و در نتیحه ممکن است کار با آن دشوار باشد. Amelia از جمله قابلیت هایی که با استفاده از نسخه رایگان افزونه رزرو وقت آنلاین آملیا می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید می توان به پیکربندی ساعت جهانی، فرمت زمان بندی و تاریخ روزهای تعطیل و همچنین تنظیمات فرمت شماره تلفن کشورهای مختلف اشاره کرد.

افزونه رزرو وقت آنلاین Booking Calendar

معرفی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت

افزونه دیگری که می توانید به عنوان یکی از بهترین افزونه های رزرو نوبت اینترنتی در طراحی سایت معرفی کنیم Booking Calendar نام دارد.

این افزونه نیز مانند ۲ افزونه قبلی در ۲ نسخه رایگان با قابلیت های کمتر و نسخه پریمیوم با قابلیت های بیشتر و گسترده تر وجود دارد.

از جمله قابلیت های مشترک هر دو نسخه رایگاه و پریمیوم افزونه کاربردی Booking Calendar می توان به امکان نمایش تقویم به مشتریان و همچنین رابط کاربری راحت و رضایت بخش + راحتی کار با افزونه برای ایجاد فرم اشاره کرد.

نتیجه گیری بررسی بهترین افزونه های رزرو وقت آنلاین در طراحی سایت!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم با استفاده از بهترین افزونه های رزرو وقت و نوبت دهی آنلاین در طراحی سایت به راحتی می توان قابلیت رزرو نوبت آنلاین و اینترنتی را به وبسایت خود را اضافه نمود تا کاربران به راحتی بتوانند نوبت خود را برای استفاده از خدمات شما رزرو کنند.

در پایان شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از استفاده از افزونه های رزون وقت آنلاین در طراحی سایت را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

منبع

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد