رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

همه چیز درباره مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

همه چیز درباره مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را در این گزارش بخوانید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ تا پیش از ۱۶ بهمن ماه سال جاری قرار بر این بود که میزان پرداختی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و ششصد هزار تومان باشد و در روز ۱۶ بهمن ماه واریز شود اما روز ۱۶ بهمن ماه عیدی به حساب بازنشستگان واریز نشد و مبلغ عیدی نیز افزایش پیدا کرد.

تا پیش از ۱۶ بهمن رسانه خبری اینتیتر اخباری مبنی بر واریزی و مبلغ عیدی بازنشستگان به نقل از دیگر رسانه های خبری معتبر کار کرده بود و اخبار عینا و بدون هیچگونه تغییری منتشر شده بود (همانطور که مسئولیت هر رسانه رساندن اخبار بدون تحلیل اضافی و ایجاد تغییرات از منابع معتبر و رسمی است) اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در خصوص جزییات مبلغ عیدی و واریزی آن، اخبار قبلی با واکنش هایی از سوی شما مخاطبان عزیز مواجه شد. از این رو رسانه خبری اینتیتر گزارشی کامل و به صورت خلاصه از تصمیمات جدید درباره مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را برای شما مخاطبان عزیز قرار داده است. این مطلب اختصاصی بوده است و از منابع درست و معتبری جمع آوری شده است. امیدواریم اطلاعات این خبر رضایت شما را جلب کند.

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، عصر روز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ هیات دولت در جلسه ای به همراه رییس جمهور به دستگاههای اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده شد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند (به استثنای کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار)، مبلغ ثابت ۱۸ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۱ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت کنند.

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی واریز می شود؟

براساس گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته میر هاشم موسوی، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست خبری در خصوص زمان واریز عیدی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: هر آنچه که به موجب قانون به ما ابلاغ شود به همان نسبت واریز را خواهیم داشت و سعی بر این است تا پیش از واریز عیدی کارمندان، بزودی عیدی بازنشستگان پرداخت شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظر
  1. زهرا صابری می گوید

    خدایی فکری به حال ماکنید عیدی ماراطبق کارگری حساب کنید تابتونیم به بچه هامون برسیم

  2. مهری می گوید

    والله پول ۵ کیلو گوشت عیدی تون اینقدر تبلیغ و دروغ نداره بخدا باید خجالت بکشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.