ویترین به روز شده برندها +تصاویر

  

از صنعت ساعت گرفته تا نام های صاحب سبک در تولید پوشاک؛ بسیاری از برندهای محبوب جهان در اینحا معرفی شده اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از پول نیوز، در این میان برندهایی نیز وجود دارند که شاید تا کنون کمتر نام آنها را شنیده باشیم که آشنایی با آنها نیز در نوع خود جذابیت هایی دارد. از این رو، در مطلب حاضر دسترسی آسان به ویترین برند را قرارداده ایم که در ادامه آنرا مشاهده می کنید.

ویکروی

 ساعت ها با لایه ای از طلای ۱۸۸ عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی  همخوانی دارند. 

پینیون

سادگی ظاهری محصولات پینیون برای مشتری بسیار گران تمام می شود! و برخلاف تصور اولیه محصولات این برند در رده ساعت های لوکس طبقه بندی می شوند.

 


 

گراهام

 

قطعا استفاده از یک برند انگلیسی خاص با تضمینی از مهندسی سوئیسی می تواند برای هر کسی جذاب باشد.

 


جگوار

ویترینی از برترین برندهای جهانی (اختصاصی پول‌نیوز)

هنگامی که محصولات جگوار را روی دست خود دارید، در واقع شما یک آقا یا خانم شیک پوش با یک ساعت لوکس هستید که ساختار استایل شما را با قیمتی معقول کامل کرده است.

 

 


 

دانلوپ

ویترین برند

دانلوپ به منظور ایجاد تجربه ای جدید و راحتر از سواری برای فرزند خود، چرخ های سه چرخه وی را با لایه های لاستیکی نازک پوشاند آنها را با چسب به هم متصل کرد و بوسیله تلمبه توپ های فوتبال آن را باد کرد. 


بنگ اند اولافسن

ویترین برند

مسیر دستیابی به کسب و کاری سودآور برای بنگ اند اولافسن چندان آسان نبود. یکی از موانع بزرگ در مسیر فعالیت‌های این شرکت طی جنگ جهانی دوم شکل گرفت.


برمبو

ویترین برند

در سال ۱۹۷۵، استانداردهای تکنولوژیکی بالای برمبو بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت زیرا "انزو فراری"، مالک شرکت فراری، از سیستم ترمز برمبو در معتبرترین خودروهای فرمول ۱ خود استفاده کرد. 


آی بی ام 

ویترین برند

طی جنگ جهانی دوم، آی بی ام در تولید چندین ماشین حساب الکترومکانیکی سرعت بالا که به نوعی پیش زمینه ای برای تولید رایانه های الکترونیکی بودند، نقش داشت.


الیزابت آردن

ویترین برند

در سال ۱۹۱۵، عطرهای الیزابت آردن ارائه شدند. اما امپراتوری الیزابت در صنعت لوازم آرایشی به تدریج با رقبای جدی تری مواجه می شد.


امگا

ویترین برند

با توجه به مهندسی بسیار پیشرفته، "اُمگا" همواره یکی از برندهای مطرح در دنیای ساعت های سوئیسی و مکمل پوشش مردان و زنان مطرح بوده است.


اکسان موبیل

ویترین برند

 

 فعالیت‌های اصلی اکسان موبیل شامل اکتشاف، تولید، حمل و نقل و فروش نفت خام و گاز و همچنین تولید، حمل و نقل و فروش فرآورده‌های نفتی می شود.

اپل

ویترین برند

در خلال دهه هشتاد و نود میلادی اپل II به دستگاه رایانه ای استاندارد در دبستان های آمریکا مبدل شده بود. 


اچ پی

ویترین برند

 اچ پی شهرت خود را به عنوان تولیدکننده دستگاه های پیچیده کسب کرد. نخستین مشتری این شرکت، والت دیزنی پروداکشنز بود که هشت اوسیلاتور صوتی را برای تولید فیلم انیمیشن "فانتازیا" (1940) خریداری کرد. 


آدیداس

ویترین برند

ورزشکاران برای اولین بار در مسابقات المپیک سال ۱۹۲۸ آمستردام از کفش های تولیدی "کارخانه کفش برادران داسلر" استفاده کردند. در اواسط دهه سی میلادی، آدی داسلر ۳۰ مدل کفش را برای ۱۱ رشته ورزشی مختلف عرضه کرده بود و تعداد کارگران آنها به ۱۰۰ نفر رسیده بود.  


استون مارتین

ویترین برند

در سال ۱۹۱۵، نخستین خودرو استون مارتین شماره گذاری شد. حجم تولید محصولات این شرکت در آن دوران به واسطه جنگ جهانی اول پایین بود. 


زیمنس

ویترین برند

زیمنس سرمایه گذاری های سنگینی را در بخش پژوهش و توسعه انجام می دهد و در میان بزرگترین شرکت های جهان از نظر در اختیار داشتن حق انحصاری ثبت اختراع قرار دارد. دفتر مرکزی زیمنس در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد.


سیسکو

ویترین برند

سیسکو سیستمز یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در سان خوزه، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت به طراحی، تولید و فروش تجهیزات شبکه می پردازد. 


کوکاکولا

ویترین برند

شرکت آمریکایی کوکاکولا در سال ۱۸۹۲ تاسیس شده و امروزه در درجه نخست به تولید و فروش نوشابه گازدار شیرین تحت برند کوکاکولا مشغول است. این محصول در آمریکا و جهان به عنوان نماد مزه آمریکایی شناخته می شود.


انی

ویترین برند

اِنی، شرکت ایتالیایی چند ملیتی فعال در زمینه نفت و گاز است که دفتر مرکزی آن در شهر رم قرار دارد. انی در ۷۹ کشور جهان فعال بوده و با سرمایه بازار ۶۸ میلیارد یورو – آگوست ۲۰۱۳ – بزرگترین شرکت صنعتی حال حاضر ایتالیا محسوب می شود.


جک ولف اسکین

ویترین برند

پنجه یک گرگ در زمینه ای تیره حسی از قدرت و استقامت را به طرفداران جک ولف اسکین منتقل می کند و آن را در ردیف برترین طراحی های لوگوی جهان قرار داده است. 


دوراسل

ویترین برند

نوآوری های ساموئل روبن انقلابی در فناوری باتری ایجاد کرد. به عنوان مثال، طی جنگ جهانی دوم باتری جیوه ای که دارای ظرفیت بیشتر در فضایی کمتر بوده است را ارائه کرد.


مرسدس بنز

ویترین برند

 داستان شکل گیری مرسدس بنز به تولید نخستین خودرو بنزین سوز توسط "کارل بنز" در ژانویه ۱۸۸۶ که دارای سه چرخ بود، و تولید نخستین خودرو بنزین سوز چهار چرخ توسط "گوتلیب دایملر" و مهندس "ویلهلم میباخ" باز می گردد.


آمازون

ویترین برند

آمازون در سال ۱۹۹۴ توسط "جف بزوس" تاسیس شد. انتخاب این نام به واسطه آغاز آن با حرف نخست الفبای انگلیسی و همچنین ارتباط با رودخانه عظیم آمازون در آمریکای جنوبی بود.


زارا

ویترین برند

ادعا شده است که زارا تنها به مدت زمان دو هفته برای توسعه محصولی جدید و ورود آن به بازار در مقایسه با میانگین شش ماه در این صنعت نیاز دارد و سالانه حدود ۱۰ هزار طراحی جدید را معرفی می کند.


آنتا

ویترین برند

 شاید یکی از مهمترین و موفق ترین آنها برند چینی "آنتا" باشد که چند سالی است برای دستیابی به جایگاه خود در میان بزرگان این حوزه تلاش می کند. محصولات آنتا یک برند ورزشی در چین است که فعالیت آن شامل طراحی، توسعه، ساخت و بازاریابی محصولات ورزشی می شود.


اچ اند ام

ویترین برند

در اواخر دهه ۱۹۹۰، اچ اند ام به بزرگترین خرده فروشی لباس زنجیره ای اروپا مبدل شده بود. نخستین فروشگاه این شرکت در فرانسه به سال ۱۹۹۸ افتتاح شد.


فیلیپس

ویترین برند

جرارد فیلیپس به تدریج تجربه لازم برای ارتقا طول عمر لامپ را کسب کرده و همچنین روش های تولید این محصول را بهینه سازی کرد.


هوندا

ویترین برند

هوندا در حوزه های دیگری مانند هوانوردی، قایقرانی، دوچرخه های کوهستان، صنعت رباتیک و سلول های خورشیدی نیز فعال است. ساختمان مرکزی این شرکت در میناتو، توکیو قرار دارد.


اوراکل

ویترین برند

اوراکل محصولاتی را توسعه داده و می دهد که با فناوری های شبکه جهانی وب سازگار هستند و در کنار خریدهای بزرگی که توسط این شرکت انجام شده است، اجازه رشد و مبدل شدن به یکی از نام های مطرح در دنیای رایانه را به آن داده اند. 


ای بی

ویترین برند

 این شرکت در سپتامبر ۱۹۹۷ نام خدمات خود را به صورت رسمی از آکشن وب به ای بی تغییر داد. در مارس ۱۹۹۸ ،"مگ ویتمن" به عنوان رئیس و مدیرعامل ای بی استخدام شد.


بربری

ویترین برند

بربری خانه مد لوکس بریتانیایی است که به عرضه لباس، متعلقات مد، ادکلن، عینک و محصولات آرایشی می پردازد. این شرکت توسط "توماس بربری" در سال ۱۸۵۶ و هنگامی که وی ۲۱ ساله بود تاسیس شد. 

پپسی

ویترین برند

 این نوشیدنی در سال ۱۸۹۳ حضور خود در بازار را با نام "نوشیدنی براد" (Brad's Drink) آغاز کرد و در بیست و هشتم آگوست ۱۸۹۸ به پپسی کولا و در سال ۱۹۶۱ به پپسی تغییر نام داد.


ژیلت

ویترین برند

در زمان جنگ جهانی اول ژیلت جهش بزرگ دیگری را طی امضا قرارداد با ارتش آمریکا برای تامین حدود ۳٫۵ میلیون خودتراش و ۳۲ میلیون تیغ تجربه کرد. در سال ۱۹۲۲، ژیلت به عنوان تامین کننده سلطنتی شاهزاده ولز انتخاب شد.

ادوبی

ویترین برند

سهام ادوبی برای نخستین بار در سال ۱۹۸۶ وارد بازار بورس شد. اگرچه درآمدهای ادوبی تا سال ۱۹۹۰ به ۱۶۸٫۷ میلیون دلار افزایش یافت اما ارتباط این شرکت با اپل بر سر هزینه های مجوز پست اسکریپت در اواخر دهه ۱۹۸۰ رو به وخامت گذاشت.


پوما

ویترین برند

در المپیک تابستانی ۱۹۶۰، آرمین هری، دونده دو سرعت از آلمان، در مسابقات فینال این رشته کفش های پوما را به پا داشت. تا پیش از آن هری کفش های آدیداس را به پا می کرد اما برای ادامه استفاده از کفش های این شرکت درخواست پول کرده بود که با مخالفت آدولف داسلر مواجه شد.


دنون

ویترین برند

طی دوران جنگ جهانی دوم، دنیل کراسو به آمریکا مهاجرت کرد. در سال ۱۹۴۲، وی نخستین شرکت تولید ماست در آمریکا را به نام شرکت محصولات شیر دنون در برانکس، نیویورک راه اندازی کرد. 


نیسان

ویترین برند

در سال ۱۹۳۴، جیدوشا سیزو کابوشیکی کیشا به نیسان موتور تغییر نام داد که مخففی برای نیپون سانگیو، یک "زایباتسو" (شرکت هلدینگ) متعلق به "یوشیسوکه آیکاوا"، موسس توباتا، بود. 


نینتندو

ویترین برند

نخستین بازی آرکید نینتندو به نام  "EVR Race" در سال ۱۹۷۵ به بازار عرضه شد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ برخی از مشهورترین بازی های آرکید نینتندو مانند "دانکی کانگ" (سال ۱۹۸۱) معرفی شدند. 


نستله

ویترین برند

داستان شکل گیری نستله به سال ۱۸۶۶، زمانی که دو شرکت سوئیسی – بعدا پایه گذار هسته نستله شدند – آغاز به کار کردند، باز می گردد.


لی- نینگ

ویترین برند

لی نینگ در تالار افتخارات خود کسب ۱۰۶ مدال طلا و دو قهرمانی مسابقات جام جهانی را ثبت کرده است.


هیوندای

ویترین برند

این شرکت بزرگترین تاسیسات تولید خودرو یکپارچه جهان را در اولسان، کره جنوبی اداره می کند که ظرفیت تولید سالانه ۱٫۶ میلیون خودرو را دارد.


آی دبلیو سی

ویترین برند

نکته قابل توجه در رابطه آی دبلیو سی آن است که برند مذکور تنها تولیدکننده بزرگ سوئیسی است که در شرق این کشور حضور دارد و این در شرایطی است که اکثر تولیدکنندگان بزرگ ساعت سوئیس در غرب این کشور حضور دارند.


کمل اکتیو

ویترین برند

کمل اکتیو هم اکنون در بیش از ۵۰ کشور دنیا در دسترس مشتریان قرار دارد. سابقه این برند دوست داشتنی به دهه ۷۰ میلادی باز می گردد و در حدود ۷۰درصد از محصولات متنوع آن به آقایان اختصاص دارد.


مون بلان

ویترین برند

نام این برند مشهور از بلندترین رشته کوه آلپ در مرز فرانسه و ایتالیا می آید. مون بلان واژه ای فرانسوی به معنای "کوه سپید" است.


لیندوردلین

ویترین برند

لیند وردلین با آغاز همکاری دو دوست قدیمی شکل گرفت و اتفاقا نام برند نیز تلفیقی جالب از نام و نام خانوادگی موسسان آن است.


کوئیک سیلور

ویترین برند

شاید نام این برند کمتر توجه شما را به خود جلب کرده باشد اما با برنامه ریزی دقیق، بهره برداری از تکنولوژی روز و بازاریابی بسیار موفق هم اکنون یکی از ۱۵ برند برتر صنعت پوشاک جهان محسوب می شود.


آر اس دبلیو

ویترین برند

این برند مترادف با سنت و نوآوری به شمار می رود. از یک کارگاه شخصی و کوچک تا مبدل شدن به یک برند تراز اول بین المللی؛ یکی از برندهای این شرکت آر اس دبلیو است.


فوراور۲۱

ویترین برند

نخستین شعبه فروشگاه فوراور ۲۱ در تاریخ ۲۱ آوریل ۱۹۸۴ توسط مهاجر کره‌ای دو وانگ چانگ و همسرش جینگ سوک چانگ در شهر لس آنجلس و با نام فشن ۲۱ راه‌اندازی شد و تا امروز که پنجمین خرده فروش بزرگ پوشاک در آمریکا محسوب می شود، به فعالیت خود ادامه داده است.


بیلابونگ

ویترین برند

بیلابونگ هم اکنون مالک دو برند معروف ون زیپر و المنت است. ون زیپر تولیدکننده نامدار عینک مخصوص موج سواری و اسکیت برد و در سوی دیگر المنت نیز تولیدکننده وسایل اسکیت برد، پوشاک و انواع کفش است. 


راجر دوبویی

ویترین برند

راجر دوبویی برندی بسیار لوکس در دنیای ساعت و جواهرات محسوب می شود که اولین بار توسط کارلوس دیاس و راجر دوبویی بنا نهاده شد.


ویلیز

ویترین برند

یک کمپانی ایتالیایی کوچک به نام ماجورا پس از وقفه ای طولانی و گذشت ۵۱ سال نام ویلیز را به دنیای خودرو باز می گرداند. 


اودمار پی گی

ویترین برند

سابقه شکل گیری اودمار پی گی به  سال ۱۸۷۵ و همکاری لوئیز اودمار و ادوارد پی گی باز می گردد. لوگوی برند نیز ترکیبی از نام این دو مهندس چیره دست است. 


گروبل فورسی

ویترین برند

گروبل فورسی تولید کننده ساعت های لوکس از مهد تکنولوژی ساعت؛ شهر لشو دوفوند (سوئیس) فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند از سال ۲۰۰۴ توسط استفان فورسی و رابرت گروبل بنا نهاده شده است.


ولکام

ویترین برند

 برندی نوپا و جوان پسند که حوزه تخصصی فعالیت خود را به تولیدات شیک، باکیفیت و خوش قیمت برای نسل جوان اختصاص داده است.


نیم آودیو

ویترین برند

در دنیای نامداران تجهیزات موسیقی، برند نِیم آودیو سال های متمادی است که سبک خاص تولیدات خود را به رخ دیگر رقیبان کشیده و همواره سعی بر ارائه محصولاتی متفاوت دارد.


آسپری

ویترین برند

اَسپری ارتباط نزدیکی نیز با خاندان سلطنتی انگلیس دارد و کالاهای مختلفی از جمله تاج سلطنتی را نیز برای این خانواده تولید می کند.

دی والت

ویترین برند

زمانی که صحبت از ابزار کار به میان می آید یکی از بهترین و با کیفیت ترین آنها "دی والت" است. این برند آنچنان در تولید محصولات خود با خلاقیت و سلیقه عمل می کند که حتی می توان آنرا نوعی ابزار کار لوکس نیز به حساب آورد!


ولبری

ویترین برند

یکی از برندهای نوپا که طی سالیان اخیر عملکردی مطلوب در حوزه ساعت و ارائه محصولات لوکس داشته "ولبرِی" نام دارد.


رویال انفیلد

ویترین برند

دولت هند در جستجوی یک موتورسیکلت مناسب و کارآمد برای نیروی پلیس و ارتش خود بود تا علاوه بر استفاده های شهری در گشت های مرزی نیز از آن بهره برداری ویژه ای داشته باشد.


ریچارد میل

ویترین برند

 طراحی خاص و جذابیت محصولات ریچارد میل در جذب افراد سرشناسی چون ناتلی پورتمن هنرپیشه هالیود، سباستین لوب راننده رالی فرانسوی، میشل یئو بازیگر رزمی کار هالیودی و یوهان بلیک قهرمان دو سرعت جامائیکایی نیز موفق بوده است.


بامبرگ

ویترین برند

بامبرگ عضو جدید خانواده تولیدکنندگان ساعت در کشور سوئیس است. این شرکت مفهوم جدید از صنعت ریخته گری در تولید قاب فلزی ساعت های خود را به نمایش گذاشته است.


مریدین آودیو

ویترین برند

نکته قابل توجه آن است که تمام محصولات مریدین زیر نظر این دوستان قدیمی و تنها در کشور انگلیس تولید شده و می شوند. اولین محصول آنها اسپیکرهایی مجهز به آمپلی فایر داخلی بود. 


پروکتر اند گمبل

ویترین برند

شرکتی چند ملیتی و فعال در تولید انواع کالاهای مصرفی. کارشناسان بازار در توصیف حوزه فعالیت های این شرکت از عبارت"مخلوطی از همه چیز" استفاده می کنند.


گاستروبک

ویترین برند

بنیانگذار گاستروبک ۴۳ سال پیش با یک محصول (تستر) شروع به تولید لوازم حرفه‌ای آشپزخانه خانگی کرد و امروزه این برند در آلمان، اتریش و چندین کشور دیگر اروپایی به دلیل شهرت در کیفیت بالا یکی از پرطرفدارترین برندها شده است.


جیکاب اند کو

ویترین برند

شهر نیویورک محل استقرار دفتر مرکزی برند لوکس جیکاب اند کو است. برندی که در سال ۱۹۸۶توسط یک طراح برجسته جواهرات به نام جیکاب آرابو بنا نهاده شد و تا به امروز حضوری موفق در دنیای ساعت و جواهرا داشته است.


لوئی موینه

ویترین برند

بزرگان دنیای ساعت لوئی موینه را مخترع کورنوگراف می دانند. کورنوگراف همان وظیفه ای را که تایمر در ساعت های دیجیتال برعهده دارد، در حالت عقربه ای برایتان انجام می دهد.


کریستوف کلارت

ویترین برند

علاقه زیاد کریستوف سرانجام موجب شد تا در سال ۱۹۷۸به عضویت یکی از مدارس ساعت سازی ژنو(سوئیس) پذیرفته شود. وی همزمان با کسب آموزه ها در سوئیس ارتباط خود با کارگاه ساعت سازی خانوادگی در لیون را نیز حفظ می کرد.


زنیت

ویترین برند

افسانه زنیت با یک جوان ۲۲ ساله از شهر لو لوکل سوئیس آغاز شد. گئورگ فاوره یاکوت سرشار از ایده های نوین و شور جوانی بود.


موریس لاکروی

ویترین برند

دهه ۹۰ زمانی بود که ارائه چند محصول لوکس و خلاقانه از لاکروی و استقبال بازار موجب ادامه خطوط تولید محصولات مذکور شده و نوار موفقیت های این برند تدوام یافت. 


کولز

ویترین برند

 

کولزیکی از بزرگترین شرکت های خرده فروشی جهان است که تعداد شعب آن بیش از ۱۱۶۰ شعبه فراتر می رود.


گلدجنی

ویترین برند

اگر تا دیروز بازار لوکس جواهرات، میدان اصلی قدرتنمایی در ساخت و پرداخت طلایی ها بود امروزه شاهد هستیم انواع کالاها از حافظه جانبی قابل حمل گرفته تا دوچرخه از طلا تولید می شوند، به شدت نیز مورد توجه قرار داشته و بازار پررونقی دارند.


اترنا

ویترین برند

با آغاز ۱۹۰۰ میلادی و سال های آغازین این دوران، اترنا نیز دور جدید از تحول را تجربه می کرد زیرا این کسب و کار که تا آن زمان نام چندان مشخصی نداشت از سال ۱۹۰۵ برند "اترنا" را برای محصولات خود برگزید و در سال ۱۹۰۸ پتنت اولین ساعت مچی زنگ دار را به نام خود ثبت کرد.


ترنسند

ویترین برند

محصولاتی چون حافظه رم برای رایانه، انواع فلش ممموری ها، پخش کننده موسیقی قابل حمل، هارد اکسترنال، تولیدات چندرسانه ای، کارت های گرافیک و لوازم جانی در خط تولید این شرکت تایوانی قرار دارند. 


استورم

ویترین برند

استورم نامی است که در دنیای مد و فشن حضور فعال دارد و همزمان برای مبارزه جدی با بزرگان وارد دنیای ساعت نیز شده است. 


 

بیولوا

ویترین برند

 در سال ۲۰۰۸ گروه مشهور سیتی زن کمپانی بیولوا را در معامله به ارزرش ۲۵۰ میلیون دلار تحت مالکیت خود درآورد و بدین ترتیب به بزرگترین گروه ساعت سازی جهان تبدیل شد.


پارمیجیانی فلوریه

ویترین برند

این برند لوکس در سال ۲۰۰۶ ساعتی استثنایی را برای کمپانی خودروسازی بوگاتی با نام بوگاتی ۳۷۰ تولید کرد که در ساخت آن الگوی ویژه ای از سوپر اسپرت ویرون مورد توجه قرار داشته است.


بل اند راس

ویترین برند

بل اند راس برندی است که در گروه تازه واردها قرار دارد اما مسیر موفقیت را با سرعتی فراتر از حد انتظار طی کرده است.


یونگ هانس

ویترین برند

آنچه در این میان جلب توجه می کند زبان خاص طراحی ساعت های یونگ هانس است که همانند سایر محصولات آلمانی نمادی از قدرت طراحی صنعتگران این کشور به شمار می رود.


اُریس

ویترین برند

افسانه "اُریس" از سال ۱۹۰۴ توسط پل کاتین و جرج کریستین در بازل لاندشافت سوئیس آغاز شد. موسسان اُریس مردانی بسیار باشهامت و ماجراجو بودند آنها برای اهداف بزرگی پا به میدان گذاشته و با جدیت مسیر را طی می کردند.


آتلانتیک

ویترین برند

آتلانتیک یکی از همین برندهای مطرح محسوب می شود که از سال ۱۸۸۸ فعالیت خود را در بتلاخ(نزدیکی شهر گرانشان در سوئیس) آغاز کرده است.


لوئیس ارارد

ویترین برند

سابقه این برند خاص به سال ۱۹۳۱ میلادی باز می گردد. زمانی که لشو دو فوند در سوئیس میزبان یکی از نابغه های دنیای ساعت شد.


کریستین لوبِتین

ویترین برند

لوبِتین که شهرت عجیبی در سالن های مد دارد یکی از برتین تولیدکنندگان کفش های پاشنه دار در جهان است.


دو موریه

ویترین برند

بله، دام دافنه دو موریه رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس معروف انگلیسی است که بیشتر شهرتش را مدیون رمان ربه‌کا (۱۹۳۸) است. همچنین داستان کوتاه او به نام پرندگان نیز معروف است. بعدها این دو کتاب توسط آلفرد هیچکاک به فیلم تبدیل شدند.


نوموس

ویترین برند

دفتر مرکزی نوموس در گلسهوته(ایالت زاکسن) آلمان قرار دارد. این مجموعه زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

مایستر زینگر 

ویترین برند

یکی از مهمترین تفاوت های برند مایستر زینگر استفاده از تکنولوژی تک عقربه ای یا یک دست در برخی از محصولات است.


داماسکو

ویترین برند

داماسکو یکی از برندهای جوان صنعت ساعت آلمان است که در سال ۱۹۹۴ توسط کنراد داماسکو به ثبت رسیده است.


اشتووا

ویترین برند

اشتووا در سال ۱۹۲۷ میلادی توسط والتر اشتورز در هورنبرگ آلمان بنا آغاز بکار کرد. در سال ۱۹۳۵ کمپانی به یک ساختمان اجازه ای در فورتسهایم نقل مکان کرد. 


یو تی اس مونشن

ویترین برند

یو تی اس مونشن، برندی است که ۱۰۰ درصد تولید آلمان بوده و کلیه فرایند تولید آن از طراحی گرفته تا تولید کابینت و موتور توسط صنعتگران آلمانی دنبال می شود.  


زین

ویترین برند

آنچه تحت عنوان برند زین روانه بازار می شود، محصولاتی بسیار با کیفیت هستند که در طراحی آنها حس ماجراجویی در آسمان و دریا کاملا وجود دارد.


موله گلسهوته

ویترین برند

موله گلسهوته توسط هانس- یورگن موله در سال ۱۹۹۴ بنا نهاده شد. اجداد موله سابقه طولانی در ساخت ابزارهای مختلف اندازه گیری داشته اند. 


 ای.لانگ اند زونه

ویترین برند

در محصولات لانگ از بهترین مواد اولیه و تخصصی ترین آلیاژها و برترین مهندسی موتور استفاده شده است. توربیلون های بی نقص لانگ برای ساعت ها عاشقان دنیای ساعت را محو خود می کند!


کورم

ویترین برند

این برند در زمینه طراحی موتور نیز صاحب سبک خاص خود است. استفاده از موتورهای خطی در برخی از محصولات کورم نظر بسیاری از کارشناسان را به سوی خود جلب کرده است.


بریژیت

ویترین برند

 آبراهام لوییز بریژیت برای ده سال زیرنظر برترین استادکاران صنعت ساعت آموزش دید و در بهترین سطح ممکن مهارت های ساخت ابزارهای دقیق را فراگرفت.


بریل

ویترین برند

این برند کار خود را از سال ۱۹۳۹ در میلان آغاز کرد. در سال ۱۹۴۲ اولین ساعت مچی با برند بریل تولید شد. پس از آن توجه ویژه ای به تولید ساعت های زنگ دار داشت. 


برمونت

ویترین برند

برمونت همکاری نزدیکی با کمپانی های مطرح در صنایع نظامی داشته تا مدل های نظامی خود را برای آنها تولید کند. از مهمترین شرکای برمونت در همکاری مذکور می توان به بوئینگ و  نورثروپ گرومن اشاره کرد.


۸۸ رو د رون

ویترین برند

 استفاده از مواد اولیه کمیاب و مرغوب مانند آلیاژهای فلزی خاص، شیشه های معدنی و انواع جواهرات و چرم در ساخت محصولات رو د رون جز قوانین اولیه تولید به شمار می روند.


لیپ

ویترین برند

هم اکنون بسیاری از ستاره ها از محصولات لیپ استفاده می کنند که از جمله می توان به اشتون کوچر، آن هاتاوی، اسکارلت جوهانسن و … اشاره کرد.


یما

ویترین برند

در سال ۱۹۸۸ گروه بزرگ ساعت سازی سیکو ژاپن طی یک معامله گروه ساعت سازی یما را به زیرمجموعه های خود اضافه کرد اما پس طی یک دوران تقریبا طولانی مجددا فرانسوی ها کنترل یما را بدست گرفتند.


دوکسا

ویترین برند

"دوکسا اس. ای." در سال ۱۸۸۹ در کشور سوئیس به ثبت رسید و فعالیت خود را رسما آغاز کرد. این برند سوئیسی با محصولات خود در رده ساعت های تخصصی غواصی به شهرت رسید.


ایبل

ویترین برند

افسانه ایبل از سال ۱۹۱۱ آغاز شد یعنی دقیقا زمانی که اوژن بلوم و آلیس لِویی تلاش مشترکی را برای ارائه محصولاتی خاص پیش گرفتند. نام این برند نیز ترکیبی از حروف ابتدایی نام و فامیل این دو فرد است. 


YTO

ویترین برند

در سال ۱۹۵۸ میلادی اولین تراکتور کاترپیلار مانند چینی ها با نام "دونگ فنگ هونگ " در کارخانه تولید تراکتور لوویانگ ارائه شد. این تلاش در واقع نخستین گام صنعتگران چینی در این مسیر مهم بود.


بال

ویترین برند

 در سال ۱۸۹۱ نیز برخورد دو قطار به دلیل عدم بکارگیری زمان یکسان میان دو شهر موجب مرگ چندین شهروند شد. اینجا بود که کمپانی بال برای حل مشکلات موجود به تدریج به یک برند در دنیای ساعت مبدل شد.


 دو موناکو

ویترین برند

سابقه تاسیس دو موناکو به سال ۲۰۰۹ میلادی باز می گردد؛ زمانیکه همکاری و رویاهای ۳ دوست منتج به ارائه گرند توربیلون ایکس پی به عنوان اولین ساعت با این برند شد. 


الیزه

ویترین برند

در سال ۱۹۲۱ اولین محصول برند الیزه روانه بازار شد. ساعتی زنانه در قابی از طلا و نگین های باارزشی که برای تزئین آن به کار رفته بود. 


انونیمو فیرنزه

ویترین برند

 با آنکه این برند در دنیای ساعت نوپا به شمار می رود اما آنچه را که تا کنون تولید کرده می توان محصولاتی بسیار با کیفیت و دارای طراحی قدرتمند دانست.


کرونوس

ویترین برند

یکی از برندهای خوش ساخت اسپانیایی "کرونوس" نام دارد. کالرلوس وندرل در سال ۱۹۳۰ برای اولین بار این نام را وارد دنیای ساعت کرد. 

 


شیکور

ویترین برند

شیکور از جمله برندهایی است که تاکید ویژه ای بر عبارت "ساخت لهستان" دارد. تمامی مراحل تولید محصولات شیکور در لهستان دنبال می شود.


 
ویترین برند
داستان شکل گیری ایرباس به سال ۱۹۶۵، زمانی که دولت‌های فرانسه و آلمان بحث‌های مقدماتی درباره تشکیل کنسرسیومی برای تولید هواپیماهای جت کوتاه برد با گنجایش بالا را آغاز کردند، باز می گردد.

 
ویترین برند
 
اما داستان شکل گیری آیکیا به سال ۱۹۴۳ یعنی زمانی که موسس آن "آینگوار کامپراد" سوئدی ۱۷ ساله بود، باز می گردد. در واقع، وی کسب و کار خود را از دوران کودکی و با خرید فله ای کبریت و خرده فروشی آنها آغاز کرد. 

 
ویترین برند
 
بر خلاف برخی از شرکت‌های نوپا در "سیلیکون ولی" که فعالیت خود را از گاراژهای خانگی آغاز کردند، اینتل سرمایه گذار مطرحی به نام "آرتور راک" را نیز پشتیبان خود می دید و فعالیت‌هایش را با سرمایه‌ای ۲٫۵ میلیون دلاری آغاز کرد.

 
ویترین برند
 
 
 داستان بوگاتی داستان رویای سرکش نابغه جوانی است که ریشه‌های خانوادگی خود در زمینه هنر و صنعتگری را دنبال می کرد.

 
ویترین برند
 
در سال ۱۹۵۷ بوئینگ بمب افکن بسیار موفق و مشهور "B52" را تولید کرد و در همان سال جت مسافربری ۷۰۷ را نیز روانه بازار کرد.
 
ویترین برند
فعالیت برتلی به عنوان مدیر تجاری، موجب شد تا میوچیا زمان لازم برای به کارگیری خلاقیتش در طراحی‌های پرادا را داشته باشد. در کنار هم، آنها موفق شدند تا کسب و کار خانوادگی پرادا را به قدرتی جهانی مبدل کنند.

 
ویترین برند
 
با آغاز قرن جدید، پیرلی شاهد روند پیروزی‌های ورزشی و تاسیس چندین کارخانه در خارج از مرزهای ایتالیا بود. کارخانه‌های پیرلی در اسپانیا، انگلیس و آرژانتین به ترتیب در سال‌های ۱۹۰۲، ۱۹۱۴ و ۱۹۱۷ افتتاح شدند. 
 

 
ویترین برند
در شرایطی که گوچی در سال ۱۹۹۰ به مرز ورشکستگی رسیده بود، استخدام تام فورد و به کارگیری ایده‌های خلاقانه وی، ارزش این برند را تا سال ۱۹۹۴ به ۳٫۴ میلیارد دلار رساند.

 
ویترین برند
در سال های ۱۹۴۰ میلادی و با شدت گرفتن جنگ جهانی دوم، فعالیت‌های توکیو شیبائورا الکتریک با توجه به سفارشات دولت برای تولید وسایلی مانند رادیو، لوله‌های خلاء و دیگر تجهیزات نظامی و همچنین، تولید ژنراتور به سرعت افزایش یافت.

 
ویترین برند
تیسوت در سال ۱۸۵۳ نخستین ساعت جیبی تولید انبوه و نخستین ساعت جیبی با قابلیت نمایش دو منطقه زمانی را تولید کرد. 

 
 
ویترین برند
 
ریشه‌های جگوار به شرکت "سوآلو سایدکار" (Swallow Sidecar) باز می گردد که در سال ۱۹۲۲ توسط "بیل لیونز" و "ویلیام والمزلی" در بلک‌پول انگلیس تاسیس شد.

 
ویترین برند
در سال ۱۸۹۲، این شرکت با شرکت رقیب خود به نام "تامسون هوستون" ادغام شده و شرکت جدید، جنرال الکتریک نام گرفت.

 
ویترین برند
 
تا سال ۱۹۲۹، جنرال موتورز از فورد پیشی گرفته و به بزرگترین تولیدکننده خودرو سواری در آمریکا مبدل شده بود.

 

 
ویترین برند
شرکت جورجیو آرمانی در بیست و چهارم ژوییه ۱۹۷۵ توسط "سرجیو گالوتی" و "جورجیو آرمانی" در میلان ایتالیا تاسیس شد. تنها یک سال بعد، نخستین مجموعه پوشاک "جورجیو آرمانی بورگونووو ۲۱" عرضه شد.

 
ویترین برند
 
این شرکت در ابتدا به تولید تجهیزات الکترونیکی و قطعات رادیو مانند لامپ‌های خلا و خازن می پرداخت. موفقیت فعالیت‌های دوکاتی به‌اندازه‌ای بود که در سال ۱۹۳۵ کارخانه جدیدی را در منطقه بورگو پانیگاله بولونیا احداث کرد. 

 
ویترین برند
 
رولکس به واسطه کیفیت بالا، منحصر به فرد بودن و البته قیمت بالای محصولات خود نامی شناخته شده در میان ساعت‌های مچی لوکس سوئیسی است. ساعت‌های رولکس به نوعی نماد ثروت، شهرت و موفقیت هستند.

 
ویترین برند
 
الکترولوکس از ادغام دو شرکت، یکی تولیدکننده ای باسابقه و دیگری شرکتی نوپا که توسط یک فروشنده جاروبرقی تاسیس شده بود، شکل گرفت.

 
ویترین برند
در اواخر دهه هشتاد میلادی، این شرکت به عنوان برترین تولید کننده بستنی در آمریکای شمالی و پر فروش ترین تولید کننده سوپ های حاضری برگزیده شد. 

 
ویترین برند
در سال های پس از جنگ جهانی دوم، یونیلور تولید مواد شوینده و دیگر محصولات سنتتیک را آغاز کرد. 

 
ویترین برند
جیانی به همراه برادر بزرگتر خود سانتو در سال ۱۹۷۸ شرکت ورساچه را در میلان تاسیس کرد و اندکی بعد دوناتلا خواهر کوچکترشان نیز به آنها پیوست. 

 
ویترین برند
 
 این شرکت به واسطه در اختیار گرفتن بازار خرده فروشی و وادار کردن کسب و کارهای محلی برای خروج از بازار که بسیاری از آنها توانایی رقابت با شرکتی به بزرگی وال مارت را نداشتند، مورد انتقاد بوده است.
 
ویترین برند
 
دوران خوب هارلی دیویدسون چندان پایدار نبود و در سال ۱۹۵۲ دولت آمریکا این شرکت را محکوم به اتخاذ اعمال محدود کننده و انحصارگرایانه کرد. 

 
ویترین برند
 
تا پیش از آن که نینا ریچی تصمیم به تاسیس خانه مد خود در پاریس بگیرد برای خانه های مد دیگر مانند رافین به طراحی لباس می پرداخت و در این زمینه بسیار موفق بود.

 
ویترین برند
 
نایکی توجه ویژه‌ای به موضوع بازیافت دارد و با جمع آوری بطری‌های پلاستیکی از آنها به عنوان ماده خام برای تولید محصولات ورزشی استفاده می کند.

 
ویترین برند
 
 

 

در سال ۱۹۴۳، شرکت گالوین برای نخستین بار سهام خود را به فروش رساند و در سال ۱۹۴۷ نیز نام خود را به "موتورولا" تغییر داد که بعدها به برندی معتبر و مشهور مبدل شد.

 
ویترین برند
 
این دو برادر برای رستوران کوچک همبرگر فروشی خود وسایلی را از فروشنده‌ای به نام "ری کروک" خریداری می کردند تا جوابگوی نیاز آنها برای ارائه نوشیدنی به مشتریان باشند.

 
ویترین برند
پس از مرگ آلفیری مازراتی در سال ۱۹۳۲، برادران وی کسب و کار خانوادگی خود را ادامه داده و پنج سال بعد یعنی در سال ۱۹۳۷، سهام خود را به خانواده "آدولفو اورسی" فروختند.
برهه زمانی دیگری که به افزایش شهرت شلوارهای جین لیوایز کمک کرد و به نوعی شهرت بین المللی برای آن در پی داشت به جنگ جهانی دوم باز می گردد. 

 
ویترین برند
 
روند فعالیت‌های لویی ویتون خیلی زود با موفقیت همراه شد. طراحی صاف صندوق‌های مسافرتی – تا پیش از آن در صندوق‌ها به صورت گنبدی ساخته می شد – و استفاده از کرباس به جای پوست که استحکام آنها را افزایش داده و موجب بو گرفتن کالاهای درون آن نیز نمی شد، از عوامل شهرت سریع محصولات لویی ویتون بودند.  

 
ویترین برند
 
در سال ۱۹۳۴ وی نام لگو را برای شرکت خود برگزید که مخفف کلمات دانمارکی  "Leg Godt" یا "خوب بازی کردن" بود.

 
ویترین برند
 
فراچیو نسبت به مشکل کلاچ خودرو فراری خود انتقاد داشت، اما انزو فراری مشکل را نه از خودرو، بلکه از راننده آن عنوان کرد. همچنین، وی از فراچیو خواست تا به کسب و کار تولید تراکتور خود پرداخته و در مسائل تخصصی دخالت نکند.

 
ویترین برند
در سال ۱۹۸۱، گوچی نخستین نمایش مد خود در فلورانس را روی صحنه برد. در سال ۱۹۸۲، گوچی به یک شرکت عمومی با مسئولیت محدود مبدل شد و هدایت آن به "مائوریتزیو گوچی"، پسر رودولفو، محول شد که ۵۰ درصد از سهام شرکت را در اختیار داشت. 

 
ویترین برند
 
گپ نامی شناخته شده در زمینه پوشاک محسوب می شود که توسط "دونالد فیشر" و همسرش "دوریس" تاسیس شده است. 

 


 
ویترین برند
 
 نخستین حضور کی تی ام در مسابقات موتورسیکلترانی به سال ۱۹۵۳ و پنجمین دوره مسابقه گایزبرگ باز می گردد که این شرکت توانست رده های اول تا سوم این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

 

 

 

 
ویترین برند
 
نخستین گام در مسیر ادغام رویال داچ و شل در سال ۱۹۰۳ و با یکپارچه سازی فعالیت های توزیع و فروش شامل فروش در شرق دور و تولید در هند شرقی هلند برداشته شد.

 
ویترین برند
 
این مدل خیلی زود مورد توجه خلبانان نیروی هوایی آمریکا قرار گرفت و از آن زمان لقب "عینک‌های خلبانی"، اصطلاحی که امروزه تمامی عینک‌های آفتابی با طراحی مشابه با نمونه اصل ری بن را شامل می شوند، متولد شد.

 
ویترین برند
سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط آقای "لی بیونگ چول" به عنوان یک شرکت تجاری مستقر در سو دونگ تاسیس شد. این شرکت کوچک به عنوان یک خوار و بار فروشی فعالیت خود را آغاز کرد.

 
ویترین برند
سونی، که در ژانویه ۱۹۵۸ به عنوان نام رسمی شرکت برگزیده شد، از کلمه لاتین  "Sonus"  به معنی "صدا" و کلمه انگلیسی  "Sonny-boy" گرفته شده و به عنوان یک اصطلاح بین المللی و نه ژاپنی در نظر گرفته شده بود. 

 
ویترین برند
در سال ۱۹۲۴، برند سیکو که در زبان ژاپنی به معنی "موفقیت" و یا "نفیس" است به طور رسمی معرفی شد و پس از گذشت ۴۳ سال از زمان آغاز فعالیت‌های هاتوری، نخستین ساعت مچی سیکو تولید شد.

 
ویترین برند
 
در سال ۲۰۰۳، "فراری انزو" با حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر در ساعت به افتخار بنیانگذار این شرکت روانه بازار شد.

 
ویترین برند
هنری فورد فعالیت خود در زمینه تولید خودرو را به سال ۱۹۰۳ و در کارخانه ای که با تغییر کاربری قبلی آن برای این منظور آماده شده بود، آغاز کرد.

 
ویترین برند
 
"لوئی فرانسوا کارتیه" اولین ساعت مچی مردانه را در سال ۱۹۰۴ زمانی که آن را برای دوست و مشتری برزیلی خود "آلبرتو سانتوس دومون" طراحی می کرد، ساخت.

 
ویترین برند
 

 

ماشین حساب‌های الکترومکانیکی بزرگ و گران بوده و تنها می توانستند چهار عمل اصلی ریاضی را انجام دهند. اما توسعه نیمه هادی‌ها و مدارهای مجتمع موجب کاهش چشمگیر اندازه و هزینه ماشین‌ حساب‌های الکترونیکی شد.

 
ویترین برند
در سال ۱۹۳۹، این شرکت شروع به تولید لنزهای انحصاری خود کرد. یک سال بعد، ارتش ژاپن درخواست تولید دوربین اشعه ایکس را با برخی از شرکت های تولیدی این کشور مطرح کرد.

 

 
ویترین برند

از فعالیت های کاوازاکی در زمینه تجهیزات صنعتی می توان به توسعه سامانه های خودکار، ربات های صنعتی برای انجام فعالیت های مختلف مانند مونتاژ و رنگ آمیزی، سامانه های اتوماسیون برای توزیع و تدارکات اشاره کرد.

 


کترپیلار

 
ویترین برند
 

 

تاریخچه کترپیلار که به نام "کت" نیز شناخته می شود، به اواخر قرن نوزدهم میلادی و دو شرکت "تولیدی هولت" و "سی.ال. بست تراکتور" به ترتیب با مدیریت "چارلز هولت" و "دنیل بست" باز می گردد. 

ویترین برند
"جیمز هنری کرید" اولین بوتیک عطر خود را در سال ۱۷۶۰ به نام "خانه کرید" در قلب لندن افتتاح کرد. بدین ترتیب سفر طولانی و همچنان ادامه دار کرید در تولید لوکس ترین و ناب ترین عطرهای مردانه و زنانه آغاز شد. 
 این سیستم عامل در سال ۱۹۸۱ به همراه کامپیوترهای IBM  روانه بازار شد. پس از آن، اکثر تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی از سیستم عامل MS-DOS در محصولات خود استفاده کردند که درآمد و سود چشمگیری را برای مایکروسافت به همراه داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.