رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نحوه اخذ گواهینامه بدون کارت پایان خدمت

رئیس پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت طرح اخذ گواهی نامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.
 
به گزارش اینتیتر به نقل از میزان، رئیس پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت طرح اخذ گواهی نامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.
 
سردار تقی مهری گفت: افرادی که بخواهند اقدام به دریافت گواهی نامه رانندگی کنند در صورتی که در حال تحصیل در هر رده تحصیلی باشند، می‌توانند بدون مشکل اقدام کرده و گواهی نامه خود را دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند نیز مشمول این قانون شده و برای دریافت گواهی نامه رانندگی با مشکل مواجه نخواهند بود.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه تاکنون برای دریافت گواهی نامه افراد در حال تحصیل با مشکل مواجه نبوده ایم اظهارکرد: تمام افراد در حال تحصیل، نیازی به در اختیار داشتن برگه پایان خدمت برای اخذ گواهی نامه ندارند و تاکنون در این رابطه مشکلی مطرح نبوده است.

مهری ادامه داد: افرادی که در حال تحصیل نبوده و به سربازی نرفته باشند فعلا مشمول گرفتن گواهی نامه رانندگی نمی‌شوند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح دریافت گواهی نامه رانندگی بدون اخذ پایان خدمت پس از تایید ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: موضوع سربازی از مسائل ستاد کل نیروهای مسلح است و هر زمان که ستاد به ما قانون را ابلاغ کند، بدون پایان خدمت گواهی نامه صادر خواهیم کرد.  

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ستاد کل نیروهای مسلح در حال هماهنگی با نمایندگان مجلس است تا در صورت فراهم شدن شرایط، مقدمات دریافت گواهی نامه رانندگی بدون اخذ مدرک پایان خدمت فراهم شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظر
  1. آزمون آیین نامه می گوید

    ممنون از آموزش هایی که قرار می دهید

  2. آزمون آیین نامه می گوید

    ممنون اطلاعت مفید و خوبی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.