رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماجرای کشتی سانچی سوژه فیلمنامه جدید خانم بازیگر

اتفاق تلخ آتش گرفتن کشتی نفتکش سانچی که چندی پیش در کشورمان رخ داد، دستمایه نویسنده‌ها شده و این روزها مریلا زارعی، طرح فیلمنامه‌ای با عنوان «زنان سانچی» را برای نگارش فیلمنامه کامل آن به ثبت رسانده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از آنا،  مریلا زارعی که حرفه بازیگری را از سال ۷۴ و با بازی در فیلم سینمایی «پاتک» ساخته علی‌اصغر شادروان آغاز کرد، چند سالی است که در کنار بازیگری به کار بازیگردانی، انتخاب بازیگر و حالا فیلمنامه‌نویسی روی آورده است.

زارعی در فیلم‌های اخیر ابراهیم حاتمی‌کیا علاوه بر اینکه مسئولیت انتخاب بازیگران را برعهده داشته، بازیگردانی نیز کرده است و این روزها روی فیلمنامه‌های خود کار می‌کند.

وی به تازگی نگارش تازه‌ترین فیلمنامه خود را به پایان رسانده و شنیده‌ها حاکی از آن است که قصد تولید آن را دارد اما نکته قابل توجه موضوع جدیدی است که مریلا زارعی طرح آن را برای نگارش یک فیلمنامه جدید به ثبت رسانده، ماجرای آتش گرفتن کشتی حامل بشکه‌های نفت سانچی که چندی پیش به عنوان یکی از رویدادهای ناگوار کشورمان به وقوع پیوست بی‌شک یکی از سوژه‌هایی است که مانند زلزله بم، ماجرای پلاسکو و … فیلم‌های زیادی از آن ساخته خواهد شد اما از عنوان فیلمنامه مریلا زارعی چنین برمی‌آید که جریان فیلم او قرار نیست اتفاقات کشتی را تصویر کند بلکه قصد دارد ماجرای انتظار و حسرت خانواده‌های شهدای سانحه سانچی را نشان دهد.

«زنان سانچی» عنوان فیلمنامه‌ای است که مریلا زارعی به تازگی طرح اولیه آن را در ژانر اجتماعی و قالب سینمایی به ثابت رسانده و قرار است فیلمنامه کامل آن را به نگارش درآورد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.