رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم اکولایزر ۲ بالاخره به اکران رسید

فیلم «اکولایزر ۲» با بازی دنزل واشنگتن سرانجام پس از دوبار تغییر در تاریخ اکران، به پرده سینما رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی سونی پیکچرز پس از سه بار تغییر در تاریخ اکران فیلم اکولایزر ۲ یا «برابرساز»، سرانجام در ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر) این فیلم را با هزینه ساختی در حدود ۶۰ میلیون دلار به اکران رساند.

اکولایزر ۲ ادامه داستان قسمت اول آن به کارگردانی آنتوان فوکا و نویسندگی ریچارد ونک است.

داستان فیلم درباره رابرت مک کال با بازی دنزل واشنگتن است که برای گروهی غیر معمول کار می‌کند و سعی دارد تا عدالت را برای مظلومان اجرا کند؛ اما اتفاقی باعث می‌شود تا دنبال انتقام برود …

قسمت اول این مجموعه که در سال ۲۰۱۴ اکران و با استقبال و فروش بالا مواجه شد، بر اساس یک سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده است.

ماجرای فصل اول فیلم درباره مامور سابق امنیتی به نام رابرت مک کال (دنزل واشینگتن) است که همسرش را از دست داده و بازنشسته شده است و برای نجات یک دختر وارد اتفاقاتی پیچیده می شود.

این فیلم در اکران خودش در سال ۲۰۱۴ بسیار موفق بود و توانست فروشی بالای ۱۰۰ میلیون دلار را تجربه کند و این اتفاق با حضور دنزل واشنگتن امری عجیب به نظر نمی‌رسید.

فیلم سینمایی اکولایزر ۲ همزمان با اکران در آمریکا، نمایش جهانی خود را نیز آغاز کرده است و توانسته در همین دو روز ابتدایی فروش بالایی را برای افتتاحیه فیلم ثبت کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.