رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A 10.5 با حالت ویژه

پس از تبلت گران‌قیمت و پرچم‌دار گلکسی تب اس ۴، سامسونگ همچنین تبلت میان‌رده Galaxy Tab A 10.5 را نیز معرفی کرد که از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ و حالت ویژه کودک برخوردار است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارنت، تبلت Galaxy Tab A 10.5 دارای صفحه‌نمایشی ۱۰.۵ اینچی از نوع TFT LCD و با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. نسبت تصویر مشابه ۱۶:۱۰ این تبلت را برای استفاده افقی مناسب‌تر کرده است و اسپیکرهای چهارگانه AKG با فناوری دالبی اتموس نیز تجربه صوتی لذت‌بخشی را برایتان فراهم خواهند کرد.

این تبلت اما از تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون ۴۵۰ استفاده می‌کند که مصرف انرژی بهینه‌ای داشته و با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در بین میان‌رده‌ها طبقه‌بندی می‌شود؛ هرچند که دوست داشتیم سری سریع‌تر پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ۶۰۰ را در این تبلت شاهد می‌بودیم. به هر حال Galaxy Tab A 10.5 از اتصال LTE Cat. 6 پشتیبانی کرده و باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن دوام شارژ فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

سامسونگ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی در جلو را برای Galaxy Tab A 10.5 در نظر گرفته و آن را با اندروید ۸.۱ روانه بازار خواهد کرد. این تبلت از ابتدا با حالت Kid Mode یا حالت کودک عرضه شده و هشت اپلیکیشن و بازی مخصوص کودکان نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت Galaxy Tab A 10.5 حدود ۴۰۰ دلار (برای نسخه LTE) اعلام شده و زمان عرضه آن نیز دوم شهریورماه اعلام شده است؛ یعنی همان روزی که گلکسی نوت ۹ نیز احتمالاً به بازار عرضه خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.