هنرستان‌های کاردانش ضمیمه در مدارس متوسطه دوم شاهد ایجاد می‌شوند

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از پیگیری و اجرای طرح ایجاد هنرستان‌های کاردانش ضمیمه در مدارس شاهد دوره متوسطه دوم در استان‌ها و مناطق داوطلب در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به برنامه‌های این اداره‌کل در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: مرحله دوم کیفیت‌بخشی مدارس شاهد با برگزاری کارگاه اختصاصی مدیران مقاطع تحصیلی در راستای تنظیم شیوه‌های اجرای «نقشه راه» تدوین شده، انجام می‌شود.

وی از تدوین برنامه فعالیت‌های سال ۱۳۹۷ با محوریت سند تحول با در نظر گرفتن مصوبات زیرنظام‌های سندتحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تمهید مقدمات برنامه استانداردسازی مدارس شاهد، عطف به آخرین اساسنامه طرح شاهد و ایثارگران و در راستای انجام وظایف ستاد مرکزی شاهد از دیگر اقدامات است.

رزاقی به بازبینی و اصلاح دستورالعمل‌های «مالی، اجرایی، ثبت‌نام، طرح پراکنده و…» طرح‌های شاهد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح «ایران مهارت» در تمام واحدهای آموزشی دوره متوسطه اول و برنامه‌ریزی برای نظارت دقیق، مستمر و همه جانبه نسبت به عملکرد دانش‌آموزان طرح پراکنده توسط مدیر و معاونین مدارس دارای دانش‌آموز طرح پراکنده از برنامه‌های سال تحصیلی جدید است.

وی از پیگیری و اجرای طرح ایجاد هنرستان‌های کاردانش ضمیمه در مدارس شاهد دوره متوسطه دوم در استان‌ها و مناطق داوطلب خبر داد و اضافه کرد: پیگیری حقوق و امتیازات فرهنگیان ایثارگر مصوب در قانون برنامه ششم توسعه در هماهنگی با معاونت حقوقی وزارت آموزش و پرورش و تدوین دستورالعمل ویژه جهت تلفیق فعالیت‌های پرورشی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه‌ریزی برای آموزش از دیگر فعالیت‌های ما محسوب می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.