پیام باشگاه استقلال به هواداران

باشگاه استقلال پس از ناکامی این تیم در رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیامی را خطاب به هوادارانش منتشر کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که در ورزشگاه آزادی ۳ بر یک برابر السد شکست خورده بود، در دیدار برگشت برابر این تیم نمایش بهتری داشت و به تساوی ۲ به ۲ رسید اما در مجموع نتوانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

بعد از این ناکامی سایت باشگاه استقلال با انتشار مطلبی نوشت: «لیگ قهرمانان امسال برایمان به پایان رسید و شرمنده هوادارانمان شدیم. هوادارانی که بهترین هستند و شایسته بهترین ها.
۱۰ نفره و ۹ نفره جنگیدیم اما با سری بالا از لیگ قهرمانان کنار رفتیم، گل آفساید خوردیم، پنالتی مان دیده نشد، مصدومیت داشتیم و اتفاقات مختلفی دست به دست هم داد و بدشانسی هم گریبانگیرمان شد.

قصد توجیه نداریم و هوادارانمان را همواره صاحب حق می‌دانیم. حالا هم زندگی ادامه دارد، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل بعد را پیش رو داریم و در کنار هواداران عزیزمان با تمام قدرت در هر ۳ جبهه می‌جنگیم.

حمایتهای شما بی نظیر است و چشم امیدمان در ادامه این مسیر سخت، همچنان به شما است. استقلال با هوادارانش معنا پیدا می‌کند.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.