رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: تعداد شهدا در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به ۱۱ نفر رسید و احتمال افزایش آن وجود دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در مراسم امروز رژه‌های نیروی مسلح چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند.

گزارش‌های اولیه از این حادثه حاکی است شماری به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.

این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر ۹۲ زرهی اهواز صورت گرفت.

گزارش حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

این  تیراندازی حدود چند دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.

حسین زاده اظهار کرد: همچنین تعداد مجروحین در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به بیش از ۳۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: مجروحان حادثه تروریستی در اهواز به بیمارستان نزدیک به این حمله تروریستی همچون بیمارستان آپادانا، آیت الله کرمی و گلستان منتقل شده‌اند و تیم های پزشکی در آماده باش کامل بسر می برند و به وضعیت مجروحین رسیدگی می کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون در این حادثه حدود ۱۰ نفر شهید که یکی از شهدا از اصحاب رسانه بوده است.

وی پیش از این خبر داده بود: تروریست ها ۴ نفر بوده اند که با اقدام به موقع نیروهای مسلح ۲ نفر کشته و ۲ نفر دستگیر شده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.