انرژی‌های خورشیدی میهمان مدارس پایتخت می‌شود

شهردار منطقه ۲ پایتخت گفت: مدارس این منطقه با مشارکت بخش خصوصی به سیستم انرژی های خورشیدی مجهز می شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ پایتخت، رسول کشت پور در نشست هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش اظهارداشت: این اقدام با رویکرد درآمدزایی برای مدارس انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۲ با اشاره به لزوم بازتعریف موضوعات مشترک و اجرایی شدن برنامه های شعاری در سطح مدارس افرود: طرح مدارس سبز و اجرای آن در منطقه ۲ برای شهرداری حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: مدرسه سبز به معنای آموزش صرفه جویی در مصرف انرژی، بهداشت و تغذیه سالم و آموزش های پایدار است تا دانش آموزان را به شهروند مسئولیت پذیر در مقابل شهر و اجتماع تبدیل کند.

کشت پور اضافه کرد: حمایت ها و امکانات لازم برای تحقق مدارس سبز، هوشمندسازی و شهروندسازی به عنوان برنامه مشترک شهرداری منطقه ۲ و آموزش و پرورش در اختیار این نهاد قرار داده می شود.

وی افزود:منطقه ۲ به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند با هدف حمایت از مدارس و به منظور هوشمندسازی مدارس، اقداماتی نظیر ارائه آموزش های شهروندی، خدمات مدیریت پسماند، تهیه دانش کارت ویژه دانش آموزان و تجهیز مدارس به سیستم انرژی های خورشیدی را با مشارکت بخش خصوصی و رویکرد درآمدزایی برای مدارس در اولویت برنامه های خود قرار داده است. هوشمندسازی یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های دوره جدید مدیریت شهرداری تهران اعلام شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.