رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آتش‌ سوزی در مدرسه معلم را راهی کما کرد

با وقوع آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش، معلم پس از نجات جان دانش‌آموزان در بین دود و آتش گیر افتاد و به کما رفت.

به گزارش اینتیتر به نقل مهر، حبیب بنافی مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش  گفت: در حالی که محمد ابراهیم زاده معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه با وقوع حریق روبرو شده بود، با جانفشانی و ایثارگری دانش‌آموزان را نجات داد و به بیرون از کلاس هدایت کرد.

وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه رخ داده است، اضافه کرد: معلم با وقوع آتش‌سوزی بلافاصله اقدام به خارج کردن همه دانش‌آموزان از محیط حادثه می‌کند ولی متاسفانه خودش در آزمایشگاه گیر افتاده و بی‌هوش می‌شود.

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش ادامه داد: با کمک تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه در حالی که درب آزمایشگاه قفل شده بود، به سختی این معلم را که بی‌هوش شده بود از آزمایشگاه خارج کردیم و به مرکز درمانی منتقل کردیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ اکنون اقدامات درمانی روی این معلم در حال انجام است و هرچند وی همچنان بی‌هوش است ولی به گفته کادر درمانی به زودی شاهد بهبود وضعیت وی خواهیم بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.