رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امنیت کامل در مرز مهران

جانشین فرمانده کل سپاه بر لزوم اجرای طرح جامع برای خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد و گفت: امنیت کامل در مرز مهران برقرار است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، سردار سلامی صبح امروز در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه همکاری و همدلی تمام مسئولان برای تسهیل در تردد زوار ستودنی است، اظهار داشت: روند تردد زوار در پایانه مرزی مهران به خوبی برقرار بوده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به طوفان شب گذشته و خسارتی که ناشی از آن به موکب‌های پایانه مرزی وارد شد، افزود: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسانی سیلو ایجاد کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: یک طرح جامع برای خدمات رسانی به زوار اربعین در بخش‌های مختلف باید در این منطقه اجرا شود.

وی بیان داشت: مسئولان زمینه خدمات رسانی بیشتر مردم در پایانه مرزی و موکب ها را فراهم کنند و در این زمینه سپاه هم همکاری و کمک خواهد کرد.

سلامی اظهار داشت: باید نقاط قوت و ضعف مرز شناسایی شود و برای سال‌های بعد مسئولان از تجربیات سال‌های گذشته برای خدمات رسانی بهتر و تسهیل در تردد استفاده کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.