شیائومی رقیب محبوب سامسونگ در بازار موبایل هند!

می‌دانیم که شیائومی با موبایل های خوش قیمت خود در بازار هند حسابی گرد و خاک کرده است. این سبب شده که برند چینی بتواند در هند رتبه پرفروش ترین و محبوب ترین برند موبایل را از سامسونگ بگیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، حالا در چارک سوم سال ۲۰۱۸ با وجود کاهش سهم شیائومی در بازار اما همچنان این برند در صدر پرفروش ترین و محبوب ترین برند موبایل هند قرار دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به بازار موبایل هند داشته باشیم بازار که شاید تا حدودی از نظر قیمتی و سلیقه کاربران نزدیک به بازار ما باشد.

همانطور که در جدول زیر می‌بینید اکثر برندها در چارک سوم سال ۲۰۱۸ شاهد کاهش سهم بازار بوده‌اند و و در این میان برندی با نام میکرومکس سهم زیادی را جذب کرده است. این در حالی است که شیائومی تنها یک درصد سهم خود را از دست داده است اما سامسونگ با افت حدود ۶ درصدی همچنان در رتبه دوم بازار موبایل هند قرار دارد.

سهم برندها در بازار هند

یکی از دلایل پیشرفت شیائومی در بازار هند قیمت رقابتی محصولات این شرکت است. سامسونگ در حرکتی دیروز اولین موبایل خود را که به صورت ODM ساخته می‌شود را در چین معرفی کرد و به نظر می‌رسد که این آغاز مبارزه سامسونگ برای نگاه داشتن و گسترش نفوذ خود در بازار موبایل های اقتصادی کشورهای در حال توسعه است.

گلکسی A6s با قیمت بسیار رقابتی می تواند کار را برای شیائومی سخت کند. بد نیست یادآور شویم که این دستگاه توسط شرکت ثالث Wingtech که سازنده موبایل های شیائومی است ساخته می شود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این جدول ها در سال ۲۰۱۹ به نفع سامسونگ باشند یا چینی ها طرحی نو در می اندازند؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.