رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سارق مسلح بانک‌های تهران برای بار دوم به اعدام محکوم شد

ختم دادرسی پرونده سارق مسلح بانک‌های ملی، اقتصادنوین، ایران‌زمین و تجارت تهران پس از رفع نواقص دیوان عالی کشور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی، اعلام شد.

به گزارش  اینتیتر به نقل از ایسنا، پرونده سارق مسلح بانک‌های ملی، اقتصادنوین، ایران‌زمین و تجارت تهران پس از رفع نواقص دیوان عالی کشور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی، مورد رسیدگی قرار گرفت.

ح.ر.ب. در آخرین دستبرد مسلحانه خود از بانک تجارت واقع در خیابان شریعتی در تهران ناکام ماند و پس از دستگیری با حکم دادگاه، محارب تشخیص داده شد.

با اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده جهت بررسی به دیوان عالی کشور رفت. دیوان عالی در بررسی‌های خود از این پرونده نقایصی را مطرح کرد و آن را به دادگاه ارجاع داد.

هیئت قضایی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی پس از رفع نواقص، متهم را یک بار دیگر محارب تشخیص داد و به اعدام محکوم کرد.

گفتنی است، پس از اخذ آخرین دفاعیات از ح.ر.ب.، وی از بابت اتهاماتی از قبیل اسلحه کشیدن از طریق سلاح گرم و جنگی، ایجاد رعب و وحشت و ناامنی و سرقت وجوه نقد از چهار بانک در سطح تهران محاکمه و ختم دادرسی اعلام گردید.

این سارق میانسال ساعت یک بعدازظهر ۱۸ اسفند سال گذشته در حالی که سلاحی به دست داشت، با چهره گریم شده خودش را به جای یک پیرمرد جا زد و وارد بانکی خیابان شریعتی شد و با تهدید افراد حاضر در بانک به سرقت مسلحانه اقدام کرد و حین فرار توسط ماموران گشت پلیس خلع سلاح و بازداشت شد.

پس از دستگیری وی، ماموران اطلاعاتی به‌ دست آوردند که نشان می‌داد او در طول یک سال گذشته به شیوه‌ای مشابه به سه بانک دیگر در محله‌های تهران به صورت مسلحانه دستبرد زده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.