رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خواب خود را به اپل بسپارید!

اپل در حال کار روی یک سیستم مانیتورینگ جدید است که می تواند خواب کاربران را تنظیم کند. این سیستم جدید بر اساس اصول مبتنی بر تایید وزارت بهداشت ایالات متحده طراحی خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، ممکن است به زودی شاهد سیستم مانیتورینگ جدید خواب باشید. این سیستم ردیابی خواب از سال ۲۰۱۷ در دستور کار شرکت اپل قرار داشت، اما این روزها تمرکز روی آن افزایش پیدا کرده است.

این برنامه ردیابی که « Sleep Beddit» نام دارد اوایل سال ۲۰۱۷ توسط اپل خریداری شد. اپل روز گذشته موفق شد تاییدیه این دستگاه را کمیسیون ارتباطات فدرال برای “مانیتور خواب” در ایالات متحده دریافت کند.. جزئیات این طرح هنوز مشخص نشده اما تصاویری از این طرح افشا شده است.

این دستگاه ردیابی بین چشمان شما و فاصله آن تا تشک تنظیم می شود و وضعیت خواب را کنترل می کند، سنسورهای این دستگاه از نوع بسیار حساس هستند و بر ضربان قلب، سرعت تنفس، تعداد دفعاتی که خوابتان عمیق شده و مواردی مشابه نظارت می کند.

سازندگان گجتهای پوشیدنی شرکت اپل در تلاش هستند تا ویژگی های سلامتی در گجت های خود را افزایش دهند، بر همین اساس نیز مواردی مثل اختلالات خواب و نبض سنج دقیق را به ساعت اپل سری ۴ افزودند. با این شرایط اصلا غیرقابل انکار نخواهد بود که به زودی حتی رویاهای کاربران رصد خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.