حضور متفاوت حامد بهداد روی پرده سینماها

آغاز اکران «مارموز»، برپایی نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی و اجرای نمایش «عشق من: حامد بهداد» مهم‌ترین رویدادهای هنری این هفته هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبر آنلاین، این روزها تنوع در محیط ها هنری موج می زند و می توان گفت که همه شرایط برای هنردوستان مهیاست تا به نحو احسن از امکانات موجود بهره برده و استفاده کنند.

سینماها که در این چند هفته اخیر پرتنوع ترین روزهای خود را سپری می کنند و با فیلم هایی در موضوعات متنوع میزبان علاقه مندان هستند، در گالری ها نیز همچون روال همیشه نمایشگاه های متعددی برپاست تا سر هیچ سلیقه ای بی کلاه نماند.

در تماشاخانه‌های تئاتر نیز نمایش‌های بسیاری روی صحنه رفته اند که لذت تماشای آن ها را نباید از دست داد و در نهایت خوانندگان هم با سرعت بسیار بالایی در حال برگزاری کنسرت در نقاط مختلف ایران هستند، پس فرصت را از دست ندهید و اگر علاقه مند به گشت و گذار فرهنگی هستید و می خواهید از جزییات این برنامه ها مطلع شوید این گزارش را تا انتها بخوانید.

فیلم سیاسی پر سروصدا روی پرده رفت

به نظر می‌رسد که سینماهای کشور قصد ندارند دیگر از سطح استانداردهای مدنظر مخاطبانشان پایین بیایند و هفته‌ای را بدون فیلم تازه به پایان برسانند. هفته پیش که سه فیلم تازه با موضوعاتی مخاطب پسند روی پرده رفت و این هفته نیز دو فیلم که به نظر می رسد در جلب نظر علاقه مندان موفق باشند اکران شده‌اند.

نخستین فیلمی که تماشای آن را پیشنهاد می‌کنیم، «مارموز» تازه‌ترین ساخته کمال تبریزی است که اثر متفاوت و جدیدی به شمار می‌آید. این فیلم به روایت موضوعی سیاسی در بستر کمدی می پردازد و داستان فردی به نام قدرت است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

نکته جالب توجه و بسیار هیجان‌انگیز این فیلم بازی حامد بهداد است که پس از مدت ها در یک اثر کمدی و در نقشی متفاوت حضور پیدا کرده است و باید دید این تجربه تا چه اندازه موفق بوده و به دل مخاطب می‌نشیند.

ویشکا آسایش، آزاده صمدی، محمد بحرانی و بهزاد قدیانلو دیگر بازیگرانی هستند که در کنار مانی حقیقی که در یک نقش تازه با شکل و شمایلی متفاوت حضور پیدا کرده به ایفای نقش می پردازند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.