رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قابلیت جدید در لایو‌های اینستاگرام بالاخره آغاز به کار کرد

در حالی که چیزی به پایان سال ۲۰۱۸ باقی نمانده، به نظر می‌رسد که اینستاگرام از همین حالا برای ارائه قابلیت‌های تازه در سال نوی میلادی آماده می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، جمع محدودی از کاربران به تازگی در لایو استریم‌های اینستاگرام گزینه‌ جدیدی به نام Q&A (پرسش و پاسخ) مشاهده کرده‌اند.

این تگ بنفش رنگ که در گوشه بالا و سمت راست تصویر می‌بینید، ظاهرا امکانی فراهم می‌کند که مخاطبین شما در لایو بتوانند از شما سؤال بپرسند. این سؤالات به شکل استیکر در لایو نمایان می‌شوند تا بتوانید نسبت به هر کدام واکنش نشان بدهید و به سراغ استیکرهای بعدی بروید.

از شواهد و قرائن پیداست که این قابلیت به طور آزمایشی راه‌اندازی شده چرا که فقط عده محدودی از کاربران اپلیکیشن قادر به تجربه آن بوده‌اند. بنابراین تا این لحظه که مشغول خواندن خبر هستید، جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد آن در دسترس نیست و اینستاگرام نیز تا الان واکنشی نسبت به آن نشان نداده است.

با این وجود، یکی از کاربران توییتر ضمن انتشار توییتی در مورد قابلیت Q&A ادعا کرده که این ویژگی تا پایان همین هفته به طور رسمی منتشر خواهد شد. در هر صورت فعلا همه چیز در حد حدس و گمان است. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که روند انتشار این قابلیت جذاب برای اینستاگرام چگونه پیش خواهد رفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سپهر ایزدی می گوید

    چقدر خوبه دمش گرم همش یه چیز جدیدی داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.