رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مقصر اصلی حادثه فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اعلام نظر تیم کارشناسی درباره تصادف منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: عامل اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی، تخلف راننده استانداری بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، هادی هاشمیان در این باره اظهار کرد: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده‌اند اگر چه نقص در برخی زمینه‌ها وجود دارد اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف ۲۴ آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم‌رو هنگام دور زدن (نقض ماده ۱۴۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز (راننده استانداری) است.

وی افزود: با اعلام نظر نهایی این تیم کارشناسی، نظریه به طرفین پرونده اعلام شد‌.

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روزهای پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت سه نفره کارشناسی ارجاع شد که نتیجه آن امروز اعلام شد.

۲۴ آبان امسال در تصادف رانندگی محور گرگان به کردکوی، خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تامین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون، برخورد کرد که در این حادثه نوربخش و تاج الدینی رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان باختند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.