رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین زمان برای خرید خودرو

بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان از تداوم ثبات بازار و حتی کاهش قیمت ها در برخی خودروها دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر خودرو، همزمان با ثبات نرخ دلار بازار خودرو نیز در هفته گذشته روزهای آرامی را سپری کرد و در حال حاضر تفاوت قیمت ها نسبت به روز گذشته نشان از کاهش در برخی محصولات دارد.

بررسی قیمت محصولات سایپا نسبت به روز گذشته نشان می دهد بیشتر خودروها ثبات قیمت را تجربه کرده و تنها چانگان با ۴ میلیون تومان کاهش ۱۲۸ میلیون تومانی شده است.

محصولات ایران خودرو نیز بر خلاف روزهای گذشته نشان از ثابت ماندن قیمت ها دارد و تنها دانگ فنگ H30 CROOS که حتی از مرز ۱۱۵۰ میلیون تومان گذشته بود امروز با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۹۷ میلیون تومان رسیده است.

سایر خودروها نیز بر روی قیمت روز گذشته خود باقی مانده اند. فعالان بازار خودرو معتقدند که با ادامه روند کاهشی قیمت ها، باید منتظر ریزش بیشتر قیمت ها بود و در این شرایط خریدارانی که تنها با هدف کسب سود اقدام به خرید خودرو کرده بودند شاهد ضرر و زیان هستند. به گفته آن ها ادامه این شرایط خریداران غیرواقعی را از بازار حذف خواهد کرد و در این شرایط حباب قیمت ها خواهد شکست.

به گفته فعالان این بازار، در صورت عرضه مناسب خودرو از سوی خودروسازان شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهیم بود و در این شرایط زمان خوبی برای خرید خودرو نیست زیرا انتظار کاهش بیشتر قیمت ها وجود دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.