رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تجربه‌ای جذاب در عکاسی با استفاده از قطرات آب + تصاویر

عکاسی از اسباب‌بازی‌ها، ژانری است که چالش‌هایی نیز به‌همراه‌ دارد و استفاده از آب، از راه‌های پاسخگویی به یکی از این چالش‌ها است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، در کنار تمامی ژانرهای عکاسی، عکاسی از اسباب‌بازی‌ها نیز ژانری مهیج بوده که طرفدارانی برای خود دست‌وپا کرده‌ است؛ چراکه در عکاسی از اسباب‌بازی‌ها، هیچ اضطراب و عجله‌ای همچون عکاسی شهری در کار نیست و همچنین برخلاف عکاسی طبیعت، تنها ابزار شما برای کشف یک کادر خوب، نگاه کردن نیست. بلکه تمامی عناصر صحنه و ترکیب‌بندی آن‌ها در دستان و تحت خلاقیت شما هستند و اگر در کنار تمامی این مزیت‌ها، کوچک و نسبتاً کم‌خرج بودن اسباب‌بازی‌ها را هم در نظر بگیریم، متوجه جذابیت کم‌نظیر دنیای عکاسی از اسباب‌بازی‌ها خواهیم‌ شد.

اما در این دنیای پر زرق‌وبرق که ارتباط مستقیمی با کودک درون شما دارد، یک چالش مهم نیز عرض اندام می‌کند که چیزی نیست جز سکون کامل عناصر بی‌جان این ژانر عکاسی.

هرچند اگر قصد عکاسی از یک منظره را داشته باشید، ساکن بودن عناصر حتی مزیت هم به شمار می‌رود، اما در عکاسی از اسباب‌بازی‌ها معمولا با شخصیت‌هایی طرفی هستیم که قرار است ماجرایی را روایت کنند و در چنین وضعیتی، ساکن به نظر رسیدن تمامی عناصر صحنه، همچون عکاسی از جمعیتی است که همگی در حال اجرای چالش مانکن هستند!

کاملاً مشخص است که صحنه‌ی فرضی بالا از قدرت کافی برای بیان یک روایت ماجراجویانه برخوردار نیست؛ پس چاره چیست؟ قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید اعلام کرد که چاره‌ی این چالش، استفاده از آب است!

هرچند پیش‌بینی دقیق رفتار ذرات آب دربرابر اتفاقات مختلف ممکن نیست، اما بهره‌گیری از جریان آب و قطرات معلق آب در هوا دردسترس‌ترین روشی است که می‌تواند روحی تازه در عناصر ساکن و بی‌جان صحنه‌ی شما بدمد.

بنابراین، کافی‌ است که در حضور اسباب‌بازی مورد نظرتان در کادری آماده، یک اسپری هوای فشرده در دست بگیرید و با آن به سطوح مختلف آب‌های کم‌عمق بدمید و از رفتارهای فوق‌العاده‌ی ذرات آب در تقابل با ذرات فشرده‌ی هوا لذت ببرید!
ازاین‌رو، با ما همراه‌ باشید تا چند نمونه از مهیج‌ترین نمونه‌های عکاسی از اسباب‌بازی‌ها را همراه با تصاویری از پشت صحنه‌ی آن‌ها به تماشا بنشینیم.

 

تجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسیتجربه‌ای جذاب در عکاسی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.