رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افزایش ۲۵ میلیونی قیمت اچ ٣٠ کراس ایران خودرو

قیمت دانگ‌ فنگ اچ ٣٠ کراس ویژه دی ماه ٩٧ از سوی ایران خودرو مشخص شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، پیرو اطلاعات دریافت شده از شرکت ایران خودرو، قیمت دانگ‌ فنگ اچ ٣٠ کراس افزایش ۲۵ میلیون تومانی داشته و فروش فوری این خودرو با قیمت ذکر شده به زودی آغاز خواهد شد.

این درحالیست که قیمت نسخه صندوق دار این خودرو – دانگ فنگ S30- حدود دو هفته قبل برابر با ۱۴۱ میلیون تومان اعلام شده است و حالا اختلاف قیمت ۶۶ میلیونی بین قیمت نسخه هاچ بک و صندوق دار این شائبه را ایجاد می کند که اعلام قیمت های اخیر ایران خودرو تنها گام نخست در طرح افزایش پلکانی قیمت فروش محصولات این شرکت باشد.

از این رو احتمال افزایش قیمت دانگ فنگ H30 کراس طی هفته های آتی وجود دارد.

دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس

دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس به پیشرانه TU5 ایرانی مشترک با پژو ٢٠۶ مجهز است. حجم این پیشرانه ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن ۱۰۵ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۴۲ نیوتن ‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. این قدرت تولیدی توسط جعبه دنده‌ اتوماتیک به چرخ ‌های جلو منتقل می ‌شود.
دانگ فنگ اچ ٣٠ کراس داراى تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه ‌های جانبی دارای راهنما و سیستم گرمایشی، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب، روکش چرمی غربیلک فرمان، کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث هندزفری، صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی با قابلیت پخش فایل ‌های صوتی و تصویری و سیستم رهیاب، جا عینکی، صندلی ‌های عقب تاشو، سنسور پارک، دوربین دید عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت و سانروف برقی. یکی از امکاناتی که در سایر رقبا کمتر شاهد آن هستیم، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می ‌دهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.