هر زمان که احساس نیاز کردیم، از بودجه‌های دولتی سپاه و بسیج استفاده می‌کنیم

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هر زمان که احساس نیاز کردیم، از بودجه‌های دولتی، سپاه و بسیج برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی استفاده می‌کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه) در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح زود بازده و محرومیت زدایی در جمع خبرنگاران درباره رویکرد سپاه در انجام پروژه‌های محرومیت زدایی، اظهار کرد: در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی که از قدیم در محروم‌ترین استان‌ها بویژه مناطق امنیتی انجام می‌شود، رویکردمان استفاده از نیروهای جوان همان مناطق است تا خود مردم در انجام این پروژه‌ها حضور یابند.

وی گفت: این پروژه‌ها عمدتاً در حوزه‌های آبرسانی، راهسازی، آبخیز داری و مدرسه سازی و بهداشتی است. همچنین اگر در حوزه فرهنگی نیاز باشد، اقداماتی انجام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه همچنین درباره بودجه مربوط به اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: سقف اعتباری خاصی برای این پروژه‌ها تخصیص نیافته است اما هر زمان که احساس نیاز کردیم، از بودجه‌های دولتی سپاه و بسیج استفاده می‌کنیم.

جعفری گفت: این پروژه‌ها، کوچک و زودبازده هستند که در مناطق محروم انجام می‌شود و طبیعی است که هرچقدر از شهرهای بزرگ دورتر می‌رویم، محرومیت در آنجا بیشتر است؛ در همین زمینه یکی از خواص پروژه‌های محرومیت زدایی، تمرکز بر پروژه‌های کوچک در مناطق محروم است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.