رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تصادف با این بنز غیر ممکن است

مرسدس در حال کار روی یک فناوری مفهومی “غیر قابل تصادف” است. این تکنولوژی بنز به دلیل کارکرد ویژه‌ و خلاقانه‌اش غیر قابل تصادف محسوب شده و انتظارات مردم از یک خودروی آینده را برآورده می‌سازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر ایران، این سامانه که با نام “خودروی ایمن تجربی” یا “ESF” شناخته شده، ایمن‌ترین محصول کمپانی مرسدس محسوب می‌شود و نقش بسیار مهمی را در راستای اهداف بلند مدت خودروسازان در حذف تصادفات جاده‌ای بازی خواهد کرد.

به گزارش “موتورینگ”، براساس نظر برخی از کارشناسان، خودروهای بدون راننده از رانندگی انسانی امن‌تر است

اولا کالنیوس، مدیر بخش توسعه و تحقیقات ایمنی مرسدس در این خصوص گفت: “ایمنی”، DNA اصلی و مرکزی کمپانی بنز محسوب می‌شود و هدف آن رساندن تصادفات جاده‌ای به نقطه صفر است.

غیر قابل تصادف

وی افزود: تمام ویژگی‌های این مدل مفهومی در حد یک خودران فوق پیشرفته طراحی شده و طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده در سطحی متفاوت، به کاهش تصادفات رانندگی منجر می‌شوند.

آیا دسترسی به نرخ صفر تصادفات جاده‌ای ممکن است؟ مرسدس این طور فکر می‌کند

کالنیوس با اشاره به تلاش چند ساله مهندسان بنز برای خلق ایمنی کامل افزود: توقف‌ناپذیری مهندسان ما به خلق ابتکارات جدیدی منجر شده و این مدل مفهومی نشانه‌ای از میزان ایمنی خودروهای آینده است.

غیر قابل تصادف

این فناوری -که تاکنون جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست- آماده نمایش در سال جاری است و بعید به نظر می‌سد که فناوری‌های آن به این زودی روی محصولات تجاری برند بنز به کار روند. با این وجود پیش‌بینی می‌شود اجزای این فناوری برای اولین بار روی کلاس‌های لوکس E و S قرار گیرند.

مدل مفهومی مرسدس بنز- هنوز مشخص نیست که فناوری “ESF” روی این مدل مفهومی قرار می‌گیرد یا باید در نسخه‌های تجاری S به دنبال آن باشیم

غیر قابل تصادف

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.