رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پرداخت دو بسته حمایتی در دهه فجر و تا پایان سال ۹۷

قبادی دانا گفت: امیدواریم با کمک مسئولین در دهه فجر و در پایان سال دو بسته حمایتی را تقدیم مردم کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات بسیاری وجود دارد که باید با توان و همراهی مردم، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مردمی رفع شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و دولت این عزم را دارند که آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد، گفت: امیدوارم که با قرار گرفتن دستان مسئولین در دست مردم و با کمک خانواده‌ها بتوانیم موجب کاهش آسیب‌ها شویم.

رییس سازمان بهزیستی تصریح کرد: تربیت و آموزش به نسل جوان در دوران مهدکودک و مدرسه می‌تواند در زمینه پیشگیری موثر باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در کاهش آسیب‌های اجتماعی مسئله پیشگیری است، افزود: بعد از آسیب هم می‌توانیم با تمام توان در جهت کنترل آن و توانمند سازی افراد آسیب دیده کمک‌هایی داشته باشیم.

رییس سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی کشور این افتخار دارد که با ۱۵ هزار و ۵۰۰ مهد کودک در سراسر کشور در تربیت نسل جوان تاثیرگذار باشد.

قبادی دانا گفت: پیش از پیروزی انقلاب مسئله تنبلی چشم و غربال‌گری بینایی وجود نداشت، اما امروزه در مهد‌های کودک این کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه غربال‌گری کم شنوایی نیز پیش از انقلاب وجود ندلشت، ادامه داد: امروز موضوع غربال‌گری شنوایی با پوشش خوبی در حال اجراست.

رییس سازمان بهزیستی بیان کرد: در لایحه بودجه ۹۸، مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از حقوق معلولین در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌های انجام شده این مبلغ افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه با بودجه سال ۹۸ امید است بخشی از قانون حمایت از حقوق معلولین را بتوانیم اجرایی کنیم، افزود: تعداد معلولین شدید و غیر شدیدی که مستمری دریافت می‌کنند و همچنین حق پرستاری در سال جدید افزایش می‌یابد.

قبادی دانا با بیان اینکه اجرای قانون حمایت از معلولین وابسته به همکاری بین بخشی است، گفت: استانداری، شهرداری و اماکن عمومی در ایجاد یک زندگی مطلوب برای فرد معلول را طلب می‌کنند.

رییس بهزیستی کشور گفت: علی رغم تنگنا‌های دولت امید است مبلغ مستمری در سال جدید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه از هیات دولت تشکر می‌کنم که بودجه سازمان بهزیستی را کاهش ندادند، گفت: امیدوارم با کمک مجلسی شاهد افزایش این مبلغ باشیم.

قبادی دانا گفت: امیدواریم با کمک مسئولین در دهه فجر و در پایان سال دو بسته حمایتی را تقدیم مردم کنیم و همچنین تلاش می‌کنیم تا پایان این دهه این امر محقق شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.