رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سرسخت‌ترین حریف مسی چه کسی بود؟

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که مقابل مدافعان بزرگی بازی کرده، از مافئو، مدافع خیرونا، به عنوان سرسخت‌ترین حریف خود یاد کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، نبوغ و سرعت عمل بالای مسی باعث شده که مهار این بازیکن به یک امر فوق العاده دشوار در دنیای فوتبال تبدیل شود. با این وجود بسیاری از سرمربیان برای مهار او دست به یارگیری تک به تک می زنند و یک بازیکن را به صورت فردی مسئول مهار این فوق ستاره دنیای فوتبال می کنند؛ ایده ای که که البته در اکثر مواقع با نتیجه ناموفقی همراه بوده است.

لیونل مسی حالا در یک مصاحبه جالب درباره یارگیری تک به تک با او که در برخی بازی ها انجام می شود صحبت کرده است. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در این باره گفت: ” برخی بازی ها کمی زشت و البته عجیب و غریب هستند. بازی هایی که همیشه در آن یک بازیکن نزدیک به شما حرکت می کند. این اتفاق برای من زیاد رخ نمی دهد اما با این وجود چیزی نیست که باعث اذیت شدن من بشود. بستگی دارد که بازی چگونه پیش برود. ما ( مسی و بازیکنی که مامور مهار مستقیم او است) در برخی مواقع با هم صحبت می کنیم.”

مسی بارها در برابر مدافعانی نظیر سرخیو راموس و ویرژیل فن دایک بازی کرده است اما با این حال از یک بازیکن گمنام به عنوان سرسخت ترین مامور مهار خود، یاد کرده است. او در این باره گفت: ” من واقعا چیز زیادی در این باره به یاد نمی آورم اما شاید بتوانم از مافئو، بازیکن خیرونا نام ببرم.”

مسی در پایان پیرامون برخی خطاها که باعث عصبانیت او می شود نیز گفت: “من هیچ وقت از این موضوع شکایت نکرده ام. فکر می‌کنم که برخوردها جزئی از فوتبال است. تنها مسئله ای که باعث ناراحتی من می شود این است که یک بازیکن با هدف بدی خطا انجام دهد.”

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.