رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چند خودرو هنوز کارت سوخت ندارند؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا ابتدای بهمن‌ماه کارت‌های سوخت متقاضیان تولید و صادر شده است و حدود ۳۰۰ هزار نفر دیگر از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و منتظر صدور کارت هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت‌های سوخت در کشور اظهار کرد: کارت مالکانی که ثبت درخواست کارت‌های سوخت خود را تا قبل از اول بهمن‌ماه انجام داده‌اند، آماده است و مراحل تولید کارت طی شده است.

وی با تاکید بر این‌که ممکن است برخی از مالکان خودروها تاکنون هیچ درخواستی برای دریافت کارت سوخت نداده باشند، گفت: آمار دقیقی از این موضوع وجود ندارد اما احتمالا تعداد این افراد بسیار کم باشد.

از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف به مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد به صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها از جمله اهداف اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین اعلام شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.