وقتی ایی-کلاس مرسدس بنز تبدیل به وانت می شود! + تصاویر

در بخش پیشرانه نیز از موتور استاندارد ام۱۱۲ استفاده می شود که این کد به مفهوم یک تپنده ۳٫۲ لیتری ۶ سیلندر است. این مجموعه با جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصرایران، زمانی که درباره وانت صحبت می کنیم قطعا نمونه های فوق العاده ایی در صنعت خودرو وجود دارند از جان سخت های تویوتا و میتسوبیشی گرفته تا فورد و رم که همواره نوآوری های خود را در این بخش به نمایش گذاشته اند. اما اگر یک محصول متفاوت یا شاید بهتر بگوئیم لوکس تر را مدنظر قرار بدهیم باید نگاهی ویژه به کلاس اکس مرسدس بنز داشته باشیم که حقیقتا تجربه ای متفاوت را فراهم می کند.

در این میان برخی محصولات نیز تبدیل به وانت می شوند که بیشتر حالت تجربی و حتی طنز آنها اثر خود را بر جای می گذارد! برای مثال وانت ب ام و اکس۷ که هیچ کس انتظار تولید چنین محصولی از کمپانی آلمانی را ندارد!

در کشور خودمان هم شاهکارهای زیادی را در این حوزه داشته ایم برای مثال وانت پراید، وانت آریسان و وانت پیکان که این تولیدات غیراستاندارد هیچگاه نه یک وانت کارآمد بوده اند و نه یک سواری راحت!

مرسدس بنز وانت

این مقدمه را گفتیم تا سراغ یک مرسدس بنز ایی۳۲۰ مدل ۲۰۰۰ برویم که تبدیل به وانت شده است! البته این حاصل ماجراجویی های یک گاراژ شخصی سازی است و اساسا ارتباطی به کمپانی اصلی یعنی مرسدس بنز ندارد.

 

مرسدس بنز وانتاین پروژه برچسب قیمت ۶۹۵۰۰ دلاری دارد. طول بدنه ایی-کلاس ۷۴ سانتیمتر افزایش داده شده تا اندیشه های تیونر در آن قابل اجرا باشد. در بخش پیشرانه نیز از موتور استاندارد ام۱۱۲ استفاده می شود که این کد به مفهوم یک تپنده ۳٫۲ لیتری ۶ سیلندر است. این مجموعه با جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

 

مرسدس بنز وانت

کیلومترشمار نیز عدد ۳۲۱۹ کیلومتر واقعی را نشان می دهد که سندی بر وضعیت بسیار مناسب خودرو و سلامت آن است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.