رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جذب مسی هرگز یک رویای دست نیافتنی نیست

ماسیمو موراتی، مدیرعامل سابق باشگاه اینتر، جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را امری غیرممکن تلقی نمی‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، رییس سابق باشگاه اینتر یعنی ماسیمو موراتی تمام تلاش خود را برای آوردن لیونل مسی به سن سیرو انجام داده بود. با این وجود اما هیچ گاه چنین اتفاق بزرگی عملی نشد. در آن زمان به نظر می رسد که موراتی شیفته و دلباخته لیونل مسی باشد اما جدایی او از نوکمپ امری تقریباً غیرممکن بود.

حالا اما وضعیت آینده لیونل مسی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این فوق ستاره آرژانتینی تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که او هنوز برای تمدید قرارداد با بارسا به توافق نرسیده است. از طرف دیگر بندی در قرارداد مسی وجود دارد که می تواند در پایان همین فصل بارسلونا را ترک کند؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی درباره حضور او در یکی از دو تیم منچستر سیتی و اینتر شنیده شود.

مدیر سابق باشگاه اینتر یعنی ماسیمو موراتی معتقد است که جذب لیونل مسی از بارسلونا اتفاق غیر ممکنی نیست. او در این باره گفت: ” به نظر من جذب مسی اصلاً رویای غیر ممکنی نیست. البته شاید تا پیش از این بحران به وجود آمده اصلاً اتفاق دور از دسترسی نبود.

مسی در آخرین ماه های قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را پشت سر می‌گذارد اما قطعا آنها برای حفظ او تلاش خواهند کرد. نمی دانم این وضعیت تغییر خواهد کرد یا خیر ، اما فکر می کنم در پایان سال چیزهای عجیب و غریبی خواهیم دید.”

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.