رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نگاهی به بازار سکه، طلا و ارز

امروز قیمت طلا و سکه افزایش و قیمت ارز ثبات داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۷۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۴۲ هزار و ۲۲۴ تومان (۶۳۱۴ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۰۵.۶۴ دلار (۱.۵۲ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

ارز ثابت ماند

اما قیمت ارز نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۶ هزار و ۹۵۰ فروختند که ثبات نرخ این ارز نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.