رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هزینه سنگین تست کرونا روی دست باشگاه ها

باشگاه های لیگ برتری بابت انجام تست های کرونا هزینه سنگینی را متقبل شده اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، باشگاه های فوتبال ایران برای اینکه تمرینات خود را شروع کنند، باید تست های کرونا را پشت سر بگذارند و طی روزهای گذشته تیم های زیادی به صورت دسته جمعی این تست ها را انجام دادند.  مساله مهمی که مشکلاتی را در فوتبال ایجاد کرده پرداخت هزینه این تست ها است.

انجام تست‌های کامل کرونا برای هر فرد حدود یک‌میلیون تومان لازم دارد و با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد هر نوبت تست کرونا برای هر تیم فوتبال شامل حدودا ۴۰ عضو حدود ۴۰ میلیون تومان می شود. از طرفی نیز یک‌بار دیگر باید قبل از شروع مسابقات این تست‌ها انجام شود که رقم مذکور را دو برابر می‌کند.  در این شرایط سازمان لیگ انجام این تست‌ها را به باشگاه‌ها سپرده است، اما به غیر از چند تیم درحال حاضر اکثر باشگاه‌های لیگ برتری با مشکلات مالی فراوان مواجه‌اند و توان پرداخت این پول را ندارند. در لیگ‌های پایین‌تر هم تقریبا همه باشگاه‌ها نمی‌توانند هزینه انجام تست کرونا را پرداخت کنند.

در این خصوص مسئولان تیم های لیگ برتری مصاحبه هایی را انجام دادند و خواهان پرداخت کمک مالی از سوی سازمان لیگ برای انجام تست کرونا شدند اما اقدامی انجام نشده است. از طرف دیگر برخی تیم ها به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانستند تست کرونا بدهند و در بلاتکلیفی بسر می برند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.