رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کدام نمادها امروز شاخص بورس را بالا کشیدند ؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۷هزار و ۳۴۸واحدی در ارتفاع ۹۸۷هزار و ۷۶۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۹۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۹۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۷هزار و ۳۴۸واحدی در ارتفاع ۹۸۷هزار و ۷۶۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۹۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۹۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کویر تایر، ایران تایر و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآوده‌های نسوز پارس، تامین ماسه ریخته‌گری و پگاه آذربایجان غربی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۳۴۰۰میلیارد تومان در ۵۳۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۲۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱هزار و ۳۴۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، ویتانا و توسعه حمل و نقل ریلی بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های بیمه کوثر، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.