رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فعالیت سرویس مدارس در روزهای امتحانات ممنوع است

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت‌ فعالیت سرویس مدارس در ایام امتحانات خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از حوزه امتحان نهایی دانش‌آموزان در دبیرستان البرز، اظهار کرد: امسال بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۳ هزار حوزه امتحان نهایی فعال بود اما امسال این عدد به ۶۵۰۰ حوزه امتحانی افزایش یافته است ضمن اینکه ممکن بود فضاهایی در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار گیرد که امسال به دلیل عدم آماده شدن با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، از چرخه استفاده به عنوان حوزه امتحانی خارج شدند.

محسن‌بیگی اضافه کرد: حضور افراد متفرقه در حوزه امتحانی ممنوع است اما با توجه به شرایط کرونا، یک نفر مراقب سلامت در مدرسه حضور پیدا می‌کند و وزارت بهداشت مشارکت و همکاری می‌کند.

وی افزود: از ۱۷ خرداد امتحان نهایی آغاز شد و آموزش و پرورش جزو معدود دستگاه‌های است که ضریب حساسیت بسیار بالاست.

مدیرکل سلامت و تندرستی آموزش و پرورش گفت: در هر روز یک آزمون برگزار می‌شود و حوزه‌های امتحانی بعد از آزمون، ضدعفونی می‌شوند؛ همچنین عنوان کردیم دانش‌آموزان با ورود به مدرسه به صندلی‌های خود هدایت شوند و از ایجاد تجمع و محفل‌های کوچک خودداری شود.

وی با بیان اینکه سرویس مدارس در ایام امتحانات نباید فعالیت کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه چشم‌اندار مشخصی از کرونا در آینده نداریم و بازگشایی یک‌ماهه مدارس و امتحانات را مانور عملیاتی قلمداد می‌کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.