رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پایان مبهم فصل ششم «پایتخت»

چند روزی است خبرهای ساخته شدن یا نشدنِ قسمت‌های پایانی سریال “پایتخت۶” جدی‌تر از قبل شده با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد سازندگان به دنبال تفاهم‌نامه‌جدید هستند و احتمالاً طراحی قسمت‌هایی غیر از فینالی که قرار بود ساخته شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، بالأخره بعد از چند روز حواشی و بلاتکلیفی، الهام غفوری تهیه‌کننده سریال “پایتخت ۶” اعلام کرد تا زمانی که با تلویزیون قرارداد نبندم نمی‌توانم صحبت کنم. این شرط‌گذاری حاشیه‌ها را بالاتر برد تا سیروس مقدم در گفت‌وگویی رادیویی به تفاهم‌نامه جدیدی اشاره کرد. او گفت: “قرارداد ما ۱۵ قسمتی بود و مطالبه مردم از ما نیازمند تفاهم‌نامه جدیدی است. نه بده‌بستان‌های مالی تمام شده و نه تسویه‌حساب‌ها اتفاق افتاده و همه موکول‌ شده‌اند به این چند قسمت فینالی که گرفته شود.

کارگردان سریال “پایتخت ۶” تأکید کرد: به لحاظ تایمی و تعداد قسمت به آن تعهدی که برای ۱۵ شب عید داشتیم عمل کردیم که اضافه بر سازمان‌اند و باید تفاهم‌نامه‌ جدیدی اتفاق بیفتد. تا جائی که اطلاع دارم، مذاکراتِ این تفاهم‌نامه با عزیزان سازمان صداوسیما در جریان است. ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌رسد و باید قصه جدیدی برایش نوشته شود. زیرا آن فینال به دردمان نمی‌خورد و امکان و شرایط تصویربرداری‌اش فراهم نیست و فینال دیگری به عنوان طلب مردم تقدیم شود. من فکر می کنم ۲ تا ۳ قسمت باشد اما هنوز قطعی نیست.

با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد که شبکه یک و عوامل سازنده “پایتخت ۶” این روزها جلساتی برگزار کرده‌اند و دنبالِ سرانجام سریال “پایتخت” و بخش‌های جدید “نون.خ” هستند. چرا که هر پروژه‌ای در روال معمول خودش باید پایان‌بندی داشته باشد و تکلیف خودش را با بیننده‌اش مشخص کند. گروه سازنده “پایتخت” به تایم و زمان متعهد بوده‌اند اما باید به محتوا و ساختار داستان هم متعهد باشند. این نکته حائز اهمیت است که با شرایطی که الان وجود دارد گروه سازنده سریال نمی‌توانند پایان قصه را بر اساس طراحی قبلی‌شان مثل اروپا رفتن بهتاش و گرفتن صحنه‌های فوتبال و… که مشابه پنالتی گرفتن بیرانوند اتفاق بیفتد، فیلمبرداری کنند. به همین خاطر گروه باید به دنبال پایان‌بندی جدیدی باشند که گفته می‌شود بین ۲ تا ۴ قسمت طراحی خواهد شد و در روزهای آتی نتیجه این مذاکرات مشخص و به زودی سرنوشت سریال “پایتخت ۶” مشخص خواهد شد. البته سریال “نون.خ” هم با قصه‌های جدید وارد فصل سوم خودش می‌شود و به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.