خودروی Malibu تا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

شرکت شورلت در نظر دارد با عرضه بسته‌های طراحی جدید، نسل آخر اتومبیل Malibu را با اقتدار بیشتری به دست خریداران برساند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از ۹ نسل، خودروی Chevorlet Malibu قرار است بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۵ از عرصه خارج شود. با این حال اتومبیل سدان (Sedan) مورد نظر بدون هیچ ارتقا و برنامه‌ای به کار خود پایان نخواهد داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدل سال ۲۰۲۱ Chevorlet Malibu قرار است از یک بسته الحاقی جدید در کنار دو مدل طراحی ظاهری دیگر خود بهره‌مند شود. طبق گزارش‌های به دست رسیده، عنوان بسته طراحی جدید Sport Edition Package است که طراحی زیبایی را با امضاء Malibu در خود جای می‌دهد.

این ویژگی طراحی دریچه‌های هوا را مشکی می‌کند و چرخ‌هایی برای تمام فصل‌ها را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. این بسته طراحی و ارتقای جدید در واقع برای افزایش دو برابری ویژگی‌های قابلیت Midnight Edition Package ساخته شده است. همان‌طور که بسته طراحی Midnight Edition Package تنها بر روی خودروهای Malibu با رنگ مشکی متالیک قابل اجرا است، مدل Sport Edition Package تنها بر روی اتومبیل‌هایی اجرای می‌شود که رنگی به غیر از مشکی متالیک دارند.

علت عرضه بسته‌های ارتقای جدید برای اتومبیل‌های Malibu آن است که شرکت شورلت در نظر دارد تا جایی که امکان‌پذیر است خودروهای خود را در سال‌های پایانی پربار و پرکاربرد سازد. این شرکت سعی دارد پایانی شگفت‌انگیز را برای اتومبیل محبوب خود اجرا کند و نسل آخر آن را با افتخار در اختیار خریداران قرار دهد. گفتنی است اعمال قابلیت Midnight Edition حدوداً ۸۰۰ دلار برای علاقه‌مندان خرج برمی‌دارد. با این حال انتظار می‌رود شرکت شورلت با اعمال ویژگی‌های جدید، قیمت بسته‌های خود را کمی افزایش دهند.

در ادامه بسته‌های Redline Edition Package نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند که همانند دیگر موارد حالتی تاریک را بر روی اتومبیل Malibu اعمال می‌کند. این بسته تنها بر روی اتومبیل‌های Malibu با رنگ‌های مشکی متالیک، سفید، و طوسی یخی قابل اجرا است. با توجه به اطلاعات جدید تولید خودروهای Malibu تا اواسط سال ۲۰۲۳ تأیید شده است و احتمال می‌رود تا نزدیکی سال ۲۰۲۵ نیز ادامه داشته باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.