رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برترین خودرو آفرودی ۲۰۲۱ معرفی شد

فورد برانکو ۲۰۲۱ مناسب ترین خودرویی است که برای آفرود می توان از آن استفاده کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیش بینی شده‌ جدیدترین محصول سال ۲۰۲۰ سرانجام به عنوان یکی از معدود لحظه‌های خوب در اقیانوس واقعی بد قرار گرفت.

فورد برانکو ۲۰۲۱ اولین وسیله نقلیه‌ای است که در مسابقات، جیپ Wrangler را امتحان و ضرب و شتم کرده است. این خودرو مناسب ترین خودرویی است که برای آفرود می توان از آن استفاده کرد. این خودرو هیجان انگیز هم خود را در دل‌ مشتریان قدیمی‌تر جا کرده و خواسته‌های رانندگان جوان را نیز برطرف می کند.

برانکو ۲۰۲۰ در سال ۱۹۹۶ پس از یک دوره ۳۱ ساله از بازار خارج شد، در حالی که برانکو قدیمی به عنوان یک شاسی بلند با ابعادی کامل و دو درب شناخته شده است، نسخه جدید به عنوان چیزی نزدیک به کامیون افسانه‌ای سال ۱۹۶۶ باز می‌گردد، در اینجا تنها فقط در مورد نحوه ظاهر آن صحبت نمی‌کنیم و از نظر فنی نیز این خودرو به عنوان یک خودرو شاخ محسوب می شود.

فورد در اعلام بازگشت برانکو به عنوان یک خانواده از محصولات، در اوایل ماه ژوئیه، وسیله نقلیه‌ای را توصیف کرد که نیاز به سری F و روحیه یک موستانگ داشت. این خودرو علاقمندان خاص خود را دارد. فورد، برانکو را وسیله نقلیه‌ای با “سختی سری F و روح یک موستانگ” توصیف می‌کند.

این دستگاه با یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۰ اینچی که جدیدترین سیستم سرگرمی فورد، Sync ۴ را اجرا می‌کند، با Apple CarPlay و Android Auto بی سیم کامل است. همچنین تعداد زیادی برنامه دارد که به صاحبان برانکو کمک می‌کند تا در خارج از منزل در آن شرکت کنند. این شامل بیش از هزار نقشه پیگیری از قبل لود شده و یک سیستم ردیابی دنباله دار است، بنابراین رانندگان می‌توانند پیشرفت خود را نظارت و به اشتراک بگذارند. این تقریباً شبیه رسانه‌های اجتماعی خارج از جاده است.

رانندگان این اتومبیل ‌می‌توانند کنترل نوآورانه Trail Control را که اساساً کنترل کروز برای خارج از جاده و Trail One-Pedal Drive است، دریافت کنند تا رانندگی آسان‌تر شود. سرانجام، Trail Turn Assist از بردار‌های گشتاور برای کاهش شعاع چرخش استفاده می‌کند و گوشه‌های بازپرداخت را آسان‌تر می‌کند. حتی یک سیستم دوربین پیشرفته ۳۶۰ درجه نیز وجود دارد که می‌تواند مکان ردیابی انسان را برای ردیابی‌های بسیار، آسان دنبال کند.

برونکو در دنده‌های ۱ با سرعت ۸۰ مایل در ساعت حرکت می‌کند، تقریباً ۱۵۰ دور در دقیقه از Wrangler کمتر. فراتر از این موضوع، فورد امکاناتی را برای مشتریان خود طراحی کرده که آنها بتوانند هر آنچه نیاز دارند به نوار این خودرواضافه کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.