رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قایدی در آستانه دعوت به تیم ملی

اسکوچیچ بازی‌های مهدی قایدی در ترکیب استقلال را پسندیده و قصد دارد برای بازی با ازبکستان که ۱۷ شهریور در تاشکند برگزار می‌شود او را محک بزند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، مهدی قایدی که بازی در ترکیب تیم ملی جوانان در جام جهانی جوانان (۲۰۱۷- کره‌جنوبی) را تجربه کرده است در صورت دعوت به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان اولین حضور را در اردوی تیم ملی تجربه خواهد کرد.

مارک ویلموتس بعد از کارلوس کی‌روش از اللهیار صیادمنش بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان برای حضور در اردو دعوت کرد. این بازیکن در بازی دوستانه با سوریه برای تیم ملی گلزنی کرد. البته حضور مهدی قایدی در اردوی تیم ملی امید موجب شد تا مارک ویلموتس قید دعوت از این بازیکن را بزند. سرمربی تیم ملی در یکی، دو ماه اخیر بازی‌های متعددی از لیگ برتر را دیده نام چند بازیکن جدید را در لیست خود یادداشت کرده است. بازیکنانی که پیش‌تر به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شدند و یا اگر دعوت می‌شدند بسیار کم این اتفاق صورت می‌گرفت. یکی از این بازیکنان همان‌طور که اشاره شد مهدی قایدی است. شجاع خلیل زاده و علیرضا حقیقی دیگر بازیکنانی هستند که احتمال دعوت دوباره از آن‌ها وجود دارد. شجاع خلیل زاده به این خاطر از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شد که بعد از خط خوردن به همراه محمدرضا خلعتبری علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد و علیرضا حقیقی هم نیمکت‌نشینی طولانی اش در روبین‌کازان موجب شد از تیم ملی خط بخورد.

اسکوچیچ که چند بازی استقلال را از نزدیک دیده بر این عقیده است مهدی قایدی با توجه به اینکه ریزنقش است در برخی از بازی‌ها می‌تواند با گرفتن خطا یا پنالتی از تیم حریف گره کور بازی را باز کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.