حملات تازه ترامپ به بایدن

دونالد ترامپ در حالی در چهارمین و آخرین شب کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه به ایراد سخنرانی در محوطه چمن کاخ سفید پرداخت که در این سخنرانی ضمن تعریف از دستاوردهایش حملات سختی را علیه رقیب خود جو بایدن مطرح کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا طی سخنرانی خود در این شب رسما پذیرای نامزدی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آتی شد در حالی که همزمان یک اجرای موسیقی و آتش بازی انجام شد.

رسانه های آمریکا گزارش دادند بیشتر افراد حاضر در این مراسم به رغم تداوم شیوع کروناویروس در این کشور ماسک به صورت نداشتند در حالی که همین مساله شیوع بیماری قبلا باعث تغییر برنامه برگزاری این کنوانسیون شده بود.

در عین حال همزمان با این مراسم معترضان ضد نژادپرستی و خشونت پلیس در خیابانهای اطراف کاخ سفید تجمع کردند.

ترامپ در سخنرانی خود عنوان کرد: این مهمترین انتخابات تاریخ کشور ما است. تا کنون هرگز یک چنین میزان اختلافی بین دو حزب یا دو فرد، از نظر ایدئولوژی، فلسفه یا دیدگاه نسبت به زمان فعلی وجود نداشته است.

ترامپ در ادامه این سخنرانی خود شروع به تعریف از کارهایی که دستاورد خود می دانست کرده و مدعی شد که به وعده اش برای “دوباره آمریکا را بزرگ ساختن” عمل کرده است.

در ادامه او حملات تندش را به جو بایدن، رقیب انتخاباتی دموکراتش که شعارش “مبارزه برای روح آمریکا” بوده را شروع کرده و گفت: او ناجی روح آمریکا نیست. او نابودکننده مشاغل آمریکاست و اگر فرصت تغییر را به دست بیاورد بزرگی آمریکا را هم نابود می کند.

او وعده بایدن در سخنرانی اش برای پذیرش نامزدی رسمی خود در کنوانسیون حزب دموکرات مبنی بر اینکه “بر این فصل تاریکی در آمریکا غلبه می کند” را به چالش کشیده و گفت: آمریکا سرزمینی که گرفتار تاریکی باشد نیست. آمریکا “مشعلی است که کل جهان را روشن می کند.”

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.