ساعات اجرای طرح ترافیک در پاییز تغییر می‌کند؟

مدیر واحدساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره ساعت طرح ترافیک در پاییز اظهار داشت: طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود و جهت رفاه حال شهروندان، یک‌بار خروج از دو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد آزاد است.

وی افزود: در روزهای پنج‌شنبه نیز فقط طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود.

سعیدیان‌فر ادامه داد: با توجه به شروع ساعت کار کارکنان دولت و بسیاری از بخش‌های تابعه، در ساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح این امکان برای آنها ایجاد می‌شود که بدون پرداخت عوارض وارد محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا شوند.

سعیدیان‌فر گفت: عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد پس از دریافت تصاویر آن محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد صبح‌ها از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ تعریف شده و بازه زمانی ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به عنوان ساعات تردد غیراوج درنظر گرفته شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.