رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازیگران هالیوودی که سر صحنه فیلمبرداری دزدی کرده‌اند!

بازیگران معروف گاه وسایلی را که در یک فیلم سینمایی مورد استفاده قرار می‌دادند، پس از اتمام پروژه با خود می‌بردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، مخاطبان به دلایل مختلفی فیلم‌ها و سریال‌ها را نگاه می‌کنند. آنها همیشه به این بازیگران و وسایل و لباس‌هایی که در فیلم‌ها می‌پوشند، علاقه مند می‌شوند و جدا کردن بازیگران از این لباس‌ها برای مخاطبان سخت است.

برای مثال شخصیت ثور را بدون چکش معروفش و مرد عنکبوتی را بدون لباس مخصوصش نمی‌توان متصور شد. این فیلم‌ها بدون این وسایل نمادین برای مخاطبان بی معنی هستند.

اما تنها مخاطبان فیلم‌ها نیستند که به این وسایل علاقه مند می‌شوند. گاهی خود بازیگران هم ارتباط زیادی با وسایل خود در فیلم‌ها می‌گیرند با این تفاوت که آن‌ها فرصت برداشتن این وسایل را دارند. حتی اگر بر خلاف قانون باشد و مجبور شوند آنها را بدزدند. در ادامه به چند مورد از این بازیگران و وسایل اشاره می‌کنیم:

کریس همسورث و تبر «ثور»

فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ ابدی» در گیشه موفق بود و در کمتر از دو ماه ۲ میلیارد دلار فروخت. در سومین فیلم انتقام جویان بیشتر ابر قهرمان‌های مارول از جمله همسورث در نقش ثور گرد هم آمدند. او در این فیلم چندین بار چکش نمادین این شخصیت را از سر صحنه خارج کرده بود. او همچنین گفته بود که تمایل داشته وسایل دیگری را نیز از صحنه برای خود بردارد که البته موفق نشده!

اندرو گارلفیلد و لباس «مرد عنکبوتی»

یکی از برجسته‌ترین موارد در فیلم‌های سینمایی «مرد عنکبوتی» لباس قرمز مشکی شخصیت اصلی فیلم است. لباس این شخصیت مربوط به حدوداً ۵۰ سال پیش است و در فیلم‌های جدید با نظر کارگردان جزئیاتی به آن اضافه می‌شود. دبورا لین اسکات چندین لباس برای این شخصیت طراحی کرده بود که یکی از آن‌ها توسط اندرو گارفیلد بدون اطلاع او برداشته شد.

کریس پرت و لباس «محافظان کهکشان»

محافظان کهکشان در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و بر خلاف انتظار با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد و در هفته اول ۱۰۰ میلیون دلار فروخت. پرت در مصاحبه‌ای تایید کرد که ژاکت شخصیتی بازی می‌کرد را برداشته است. البته او از این لباس برای بازدید از کودکان در بیمارستان‌ها استفاده می‌کند.

هیو بونه ویل و نامه در «دانتون ابی»

سریال دانتون ابی در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و خیلی زود به یک اثر محبوب تبدیل شد. بازیگر این سریال اعتراف کرد که یک نامه را از سر صحنه فیلمبرداری برداشته است و پیش خودش نگهداری می‌کند.

آرون پاول و گریم چهره در «افسار گسیخته»

عده زیادی سریال «افسار گسیخته» یا همان برکینگ بد را بهترین سریال تاریخ می دانند. این سریال داستان یک معلم شیمی سرطانی و دانش آموزش را روایت می‌کند که به درست کردن مواد مخدر روی آورده اند و در این راه عده‌ای را می‌کشند. یکی از دشمنان آن‌ها طی انفجار نیمی از صورت خود را از دست می‌دهد و آرول پاول می‌گوید که گریم او را برداشته و در اتاق مخصوص خود نگهداری می‌کند.

مک کلن و کلید خانه در «ارباب حلقه ها»

سه گانه ارباب حلقه‌ها کتاب جی آر آر تالکین را به واقعیت تبدیل کرد و در حدود ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخت. این فیلم داستان ماجراجویی فرودو با دوست جادوگرش را روایت می‌کند که می‌خواهند حلقه شیطانی را نابود کنند. مک کلن بازیگر نقش جادوگر کلید یکی از خانه‌ها را بر می دارد. پیتر جکسون، کارگردان فیلم از این اتفاق با خبر می‌شود، اما متوجه نمی‌شوند که چه کسی این کار را کرده است.

دنی دی لوئیس در «دار و دسته نیویورکی»

دنی دی لوئیس تنها بازیگر مردی است که سه جایزه اسکار دریافت کرده است. او برای روش بازیگری مخصوص خود شناخته می‌شود و در هنگامی که فیلمبرداری نیست هم در نقش خود فرو می‌رود. او از صحنه فیلم سینمایی «دار و دسته نیویورکی» که نقش قصاب را بازی می‌کرد چندین چاقو را با خود برداشته است.

روپرت گرینت در «هری پاتر»

هم فیلم‌ها و هم کتاب‌های هری پاتر از آثار مهم و معروف جهان هستند. فیلم‌های این شخصیت میلیارد‌ها دلار در گیشه فروش داشته است. روپرت گرینت، یکی از بازیگران این فیلم بود که یک یادگار غیر قانونی را با خود به خانه می‌برد. او تخم اژد‌هایی را با خود می‌برد که البته خیلی زود کمپانی برادران وارنر این موضوع را متوجه شد و او مجبور شد، چیزی که به یادگار برداشته را باز گرداند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.