رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شرکت اوپو به دنبال ساخت گوشی ۵G با قیمت مناسب است

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت اوپو در حال آزمایش یک گوشی ۵G با قیمت نسبتا پایین است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپو یکی از شرکت‌های نوپا، اما نسبتا مشهور چینی است که در سال‌های اخیر توانسته سهم بسیار بالایی از بازار چین و بخشی از بازار جهانی را در اختیار خود بگیرد. اما به تازگی اطلاعاتی از گوشی جدید این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اوپو قصد دارد خانواده Reno5 5G را به عنوان خانواده جدید شرکت اوپو معرفی کند که به احتمال بسیار زیاد در میان این خانواده یک عضو Pro وجود خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خانواده در فضای مجازی منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از سایت Geekbench، احتمالا گوشی جدید ثبت شده اوپو با نام PDSM00 همان عضو بالا رده خانواده Reno5 خواهد بود.

از اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی می‌توان به استفاده از پردازشگر Dimensity 1000+، حافظه رام ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۱ اشاره کرد.

اولین امتیازات بنچمارک گوشی Reno5 5G

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت گیکبنچ، پردازنده استفاده شده در این گوشی در حالت تک هسته توانسته است امتیاز ۲۳۹۲ و در حالت چند هسته امتیاز ۵۸۳۶ را به دست آورد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از دوربین یا نمایشگر این گوشی به طور رسمی منتشر نشده است و مشخص نیست شرکت اوپو چه زمانی قصد دارد از این گوشی بالا رده با فناوری ۵G پرده برداری کند. اما احتمالا شرکت اوپو قصد دارد این گوشی را با قیمت پایین وارد بازار کند چرا که تاکنون این شرکت گوشی ۵G با قیمت پایین طراحی نکرده است.

این موضوع احتمالا روی نمایشگر گوشی Reno5 5G تاثیرگذار خواهد بود و به احتمال بسیار بالا در این گوشی از یک نمایشگر معمولی استفاده می‌شود. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی اوپو منتظر ماند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.