رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سقف ذخیره کارت‌های سوخت مفقودی چه میزان است؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در خصوص میزان سقف ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت مفقودی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت:سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت ۵۴۰ لیتر است و مالکان خودرو به هیچ عنوان نگران حذف سهمیه خودرو خود نباشند.

او ادامه داد: از زمان درخواست کارت سوخت تا زمانی که کارت به دست افراد می‌رسد، سهمیه ماهانه بنزین در کارت شارژ می‌شود و جای نگرانی برای از بین رفتن ذخیره سهمیه بنزین نیست.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور اضافه کرد:به مالکان خودرو توصیه می کنیم که در حفظ و نگهداری کارت سوخت خود دقت کافی را داشته باشند تا به مشکل برنخورند.

کاهی گفت: تا به امروز هیچ خودرویی در کشور وجود ندارد که کارت سوخت نداشته باشد، اگر کارت سوخت خودرو شخصی مفقود شود، می‌تواند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خود را برای صدور المثنی کارت سوخت ثبت کند.

او در خصوص نحوه پیگیری کارت سوخت تصریح کرد: متقاضیان کارت‌های هوشمند سوخت ابتدا باید وارد سایت www.epolice.ir شده و سپس بر روی گزینه کارت سوخت کلیک کنند.سپس در قسمت پیگیری صدور کارت سوخت نسبت به وارد کردن نوع و شماره پلاک خودرو اقدام و روی گزینه پیگیری کارت سوخت کلیک کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.