چرایی همکاری بن سلمان با آمریکا و لابی صهیونیستی

یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد : بن سلمان برای این که تاج و تختش را حفظ کند با آمریکا و لابی صهیونیستی همکاری مشترک دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حسین کنعانی مقدم درباره تجدید نظر عربستان نسبت به عبور هواپیماهای اسراییلی از حریم هوایی این کشور گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی سالهای سال است که با یکدیگر در ارتباط بوده و همکاری نزدیکی بین آنها برقرار است واز زمانی هم که آشکار سازی روابط اسراییل با کشورهایی مانند بحرین و امارات آغاز شد عملا یکی یکی پرده روابط اینها کنار زده شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولین توریستهای رژیم صهیونیسیتی وارد امارات و فرودگاه دبی شدند وبه نظر می رسد بن سلمان برای این که تاج و تخت خودش را حفظ کند با آمریکا و لابی صهیونیستی همکاری مشترک دارد. و این پروازها هم مساله عادی است که سالهاست صهیونیستها از آن استفاده می کنند.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی خود را درجنوب خلیج فارس فعال کرده و در پوشش نیروهای آمریکایی حضور دارد. این حضور نظامی رژیم صهیونییستی برای ما خط قرمز است و اگر بخواهند تحرکات نظامی در خلیج فارس داشته باشند حتما با واکنش ما روبرو خواهند شد هر چند حضور صهیونیستها در خلیج فارس امنیت این منطقه و همچنین امنیت کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس رابا مشکل مواجه می کند.

کنعانی مقدم در پایان با اشاره به روابط عربستان و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کشوری که لانه صهیونیست‌ها می شود نمی تواند حکم همجواری برای ایران باشد. شرط حسن همجواری این است که تهدیدی علیه کشورهای همسایه نباشند . در حالی که نیروهای صهیونیستی در آنجا حضور دارند نمی توان به آن حسن همجواری کشورهمسایه نگاه کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.