رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازگشت غیرمنتظره پرسابقه‌ها به ژانر کمدی

برزو نیک‌نژاد پس از تقریبا سه سال دوری از تلویزیون، با سریال طنز «باخانمان» بازگشته و از هفته آینده این مجموعه را روی آنتن خواهد داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خراسان، نیک‌نژاد در این سریال سراغ چهره‌هایی رفته که معمولا کمتر در آثار کمدی بازی کرده‌اند و در سال‌های اخیر بیشتر با سریال‌های غیرکمدی در تلویزیون دیده شده‌اند. حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، آتیلا پسیانی، بهنام تشکر و مارال فرجاد پنج بازیگر این سریال، پس از مدتی دوری از سریال‌های طنز، با مجموعه «باخانمان» در راه تلویزیون هستند.

افسانه بایگان

آثار غیرکمدی در کارنامه افسانه بایگان در سینما و تلویزیون سهم زیادی دارند، اما او در طول سال‌های فعالیت خود، گاه و بی‌گاه تجربه بازی در فیلم ها و سریال‌های کمدی را هم داشته است. آخرین سریال طنزی که افسانه بایگان پیش از «باخانمان» در آن بازی کرده بود، سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی بود که نوروز ۹۷ از شبکه دو پخش شد. این سریال که با حضور چهره‌هایی مانند محمدرضا شریفی‌نیا، علی صادقی و علی اوجی ساخته شده بود، در جلب مخاطب چندان موفق نبود و جزو سریال‌های ضعیف افسانه بایگان است. او پس از تقریبا سه سال که از بازی در سریال‌های کمدی فاصله گرفته بود، با «باخانمان» به شبکه سه خواهد آمد.

حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون است که با ایفای نقش‌های مختلف، توانایی خود را در بازیگری ثابت کرده است و از پس بازی در آثار کمدی هم برمی‌آید، با این حال کمتر اتفاق افتاده که در فیلم یا سریال کمدی بازی کند. آخرین سریال کمدی حسن پورشیرازی که از تلویزیون روی آنتن رفته، مجموعه «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب‌پرور است که سال ۹۶ ساخته شده است. این مجموعه پربیننده نبود و شاید عده کمی از مخاطبان آن را به یاد داشته باشند. پورشیرازی سه سال پس از این سریال بار دیگر به سمت کمدی آمده و به زودی با سریال «باخانمان» در شبکه سه دیده خواهد شد.

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی هم مانند بیشتر بازیگرانی که نام بردیم کمتر در فیلم ها و سریال‌های کمدی بازی کرده و جزو بازیگران این ژانر به حساب نمی‌آید. او بازیگر پرکاری است و در تلویزیون حضور پررنگی دارد، اما از آخرین باری که با یک سریال کمدی در تلویزیون دیده شده، چهار سال می‌گذرد. او سال ۹۵ با «بچه‌ها نگاه می‌کنند» که ویژه مخاطبان نوجوان ساخته شده بود و رگه‌هایی از طنز داشت، در تلویزیون دیده شد که دستاوردی برای پسیانی نداشت. او سال ۹۰ هم با دو سریال «سه، پنج، دو» و «چاردیواری» در تلویزیون حضور داشت و از میان این دو «چاردیواری» ساخته سیروس مقدم سریال بسیار موفق‌تری بود.

بهنام تشکر

بهنام تشکر بیشتر با سریال‌های کمدی در تلویزیون شناخته می‌شود و با سریال طنز «ساختمان پزشکان» مشهور شد. او پس از این مجموعه در چند سریال کمدی دیگر هم بازی کرد و آثار موفقی در کارنامه‌اش ثبت شد. فصل دوم «لیسانسه‌ها» و پیش از آن «پادری»، آخرین سریال‌های کمدی بهنام تشکر هستند. این دو سریال‌ جزو آثار پرمخاطب بوده‌اند، اما نقش او در «لیسانسه‌ها ۲» نسبت به «پادری» کوتاه‌تر بود و شخصیت «نصرت» در «پادری» بیشتر در ذهن مخاطب ماندگار شده است. تشکر پس از بازی در چند سریال غیرکمدی، اکنون پس از سه سال با ساخته برزو نیک‌نژاد و اثر کمدی جدیدی به تلویزیون می‌آید.

مارال فرجاد

مارال فرجاد بازیگر پرکاری نیست و تعداد آثار کمدی هم او به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد. اولین و تا پیش از «باخانمان» تنها تجربه کمدی فرجاد در تلویزیون، سریال «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم بود که سال ۹۴ از شبکه پنج پخش شد. این سریال در زمان پخش دیده نشد و اثر شاخصی در کارنامه مارال فرجاد به حساب نمی‌آید. حضور این بازیگر در سریال «باخانمان» تجربه جدیدی برای اوست که اگر نتیجه موفقیت‌آمیز باشد، می‌تواند وجه دیگری از توانایی‌اش را نشان بدهد. مارال فرجاد یکی دیگر از انتخاب‌های جالب نیک‌نژاد است که به دلیل همان تجربه‌های معدود این بازیگر در کمدی، برای مخاطبان هم تازگی دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.