رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اقدام خطرناک مرد برای بازرسی موبایل همسرش

مردی انگلیسی برای بازرسی موبایل همسرش به استفاده از موادی خطرناک روی آورد که ممکن بود به مرگ زن منجر شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شوهر خیانتکار انگلیسی با همکاری معشوقه خود به همسرش مواد مخدر مورفین داد تا بتواند بفهمد که او با مرد دیگری رابطه دارد یا خیر. ریچارد گیل (۴۲ ساله) که دو سال پس از اجرای نقشه شوم به جرم خود اقرار کرد، در دادگاه اعلام کرد که قصد داشته با استفاده از اثر انگشت همسر خود در حالت بیهوشی قفل تلفن همراه او را باز کند، زیرا به او مشکوک بوده که با مرد دیگری در ارتباط است و آن‌ها پیام‌های متنی رد و بدل کرده‌اند.

دادستان‌ها گفتند که جسیکا کوت سلرز (۳۰ ساله)، معشوقه مرد این دارو را برای او تهیه کرده است و او دارو را در نوشیدنی همسرش ریخته، اما نتوانسته دست همسرش را از هم باز کند تا در حسگر اثر انگشت تلفن قراردهد و موبایل او را بازرسی کند. این دادگاه اعلام کرد که این ماجراجویی خطرناک تنها با دیدن یک عکس ساختگی آغاز شده است و مصرف بیش از حد دارو می‌توانست به مرگ زن منجر شود.

زن بی گناه تا دوسال بعد نمی‌دانست که چه اتفاقی افتاده تا اینکه در ژانویه ۲۰۱۹ معشوقه مرد به او اعتراف کرد که شوهرش به او مواد مخدر خورانده است. زن وقتی از توطئه همسرش مطلع شد از او شکایت کرد و در نتیجه آن مرد دستگیر شد، اما شوهر آن ماجرا را انکار کرد و همه تقصیر‌ها را به گردن معشوقه سابق خود انداخت. با این حال، او خیلی زود به جرم خود اعتراف کرد و به دستور قاضی پرونده به ۱۸ ماه حبس و معشوقه او نیز به ۱۶ ماه حبس محکوم شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.