رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا (پنجشنبه) از سمت غرب و شمال غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که موجب شروع بارش برف و باران در آذربایجان‌های غربی وشرقی، کردستان و مناطقی از کرمانشاه و زنجان خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» امروز (چهارشنبه) افزود: روز جمعه بارش برف و باران در کردستان،آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان و البرز مرکزی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: در روزهای شنبه و یکشنبه بارش‌ها در جنوب غرب ادامه خواهد داشت و روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پدیده بهمن در ارتفاعات را در پیش دارد.

گودرزی گفت: امروز و فردا جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است که سبب تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت شامل کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد می‌شود.

وی بیان‌داشت: پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب و شمال غرب و جمعه و شنبه در استان‌های واقع در نواحی مرکز و سپس شمال شرق کشور، از میزان آلودگی هوا به علت وزش باد کاسته می‌شود.

به گفته گودرزی، روز جمعه در خراسان شمالی و رضوی و سمنان وزش باد شدید رخ خواهد داد و پنجشنبه و جمعه غرب سواحل خزر متلاطم و مواج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: آسمان تهران امروز کمی ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه بالای صفر خواهد بود و از فردا وزش باد موجب اتمام آلودگی در پایتخت می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.