رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خدمات الکترونیک اصل مهم این دولت است

رییس جمهوری گفت: شفافیت و عدم حضور و چهره به چهره شدند و خدمات را از طریق الکترونیکی دریافت کردند یک اصل بسیار مهم بر ما در این دولت است که می تواند سرعت کار را زیاد کند و هم جلوی فساد احتمالی گرفته شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: سرمایه گذاری مردم در مناطق آزاد تحول بسیار مهمی است که خدمتی ارایه دهند یا دریافت کنند و اینکه گفته شد برای سرمایه‌گذاری نیاز نباید حضور داشته باشند و بتوانند از طریق سیستم الکترونیک خدمات را دریافت کنند.

رییس جمهوری ادامه داد: این که ۳۰ روزه پاسخ نهایی متقاضی برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد داده می‌شود و در آینده ۲۰ روزه می‌شود. امروز ۷۰ درصد خدمات به مردم به این شیوه ارائه می‌شود که تا پایان دولت صددر صدخواهد شد که این بسیار امیدوار کننده است. بنابراین مناطق آزاد در این زمینه فعال‌تر شوند.

روحانی گفت: بخش خصوصی باید فعال و در صحنه باشد چرا که اساس اقتصاد کشور بخش خصوصی است . دولت باید تسهیل کننده باشد و حمایت و کمک کند و این بسیار جالب توجه است که بتوانیم در همه مناطق آزاد و سراسر کشور در سرمایه گذاری‌ها شرایطی را فراهم کنیم که بخش خصوصی فعال شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.